|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skuffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 83 |
![]() Sendt: 04-Juni-2010 kl. 11:10 |
Hejsa,
Ja jeg er igen blevet sat på lidt af en opgave. Denne gang skal jeg finde 2 stk 46" til en nyt hus. Den ene skal hænge i en stue og skal 90% sikkert være hvid. Jeg synes det er svært, at finde hvide skærme. Desuden har jeg på fornemmelsen, at farven giver prisen en tand opad. Jeg har indtil videre kun fundet Samsungs UE46C6715, som jeg forventer er et udemærket TV? Dog er prisen i den lidt høje ende. Det andet skal bare være sort, men af en god kvalitet. Til at starte med, skal det fortrinsvis bruges til HD-TV og Wii, men i fremtiden er der mulighed for playstation 3, hvorfor full HD vil være smart. Jeg havde lidt håbet på et Panasonic plasma i begge tilfælde, men det ønske er efterhånden sablet ned af farven hvid. Jeg håber I har et par forslag., da jeg ikke føler mig så velbevandret i TV universet - endnu. Jeg vil desuden også meget gerne se forslag til vægbeslag til begge. Nu ved jeg ikke hvor meget I interesserer jeg for telefoner, men jeg har brug for et sæt DECT telefoner af den type hvor kun ét håndsæt skal sidde til telefonstik. Sættet skal helst bestå af 3-4 telefoner. Og igen, meget gerne hvidt. Farven gør virkelig at jeg ikke synes, at jeg kan finde noget. Jeg er tæt på at give op, og det ligner ellers ikke mig. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Hej
Jeg fandt et sæt DECT telefone i hvid hos Zap-In kontorsupermarked. Det er godt nok ved at være et år siden nu. Jeg er overbevist om at du kan købe to sæt (=4 telefoner) og kun bruge et telefonstik. Men jeg har ikke prøvet selv. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() |
Panasonic har et sæt med 3 dect-telefoner til omkring 500 kr. med 1 base & 2 opladere KXTG1313TRIO, Doro DOROA3TRIO, Siemens GIGAAL180TRIO, Phillips CD170TRIO osv. osv.
Googl' evt dect telefon trio |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Mht. den hvide skærm, så se om du kan finde Sony's KDL46WE5WEAP, det må være noget af det bedste du kan finde i hvid (medmindre man køber Loewe). Men modellen er udgået, så du skal på detektiv-arbejde, fx i Fona, Merlin/Expert, Sony Center.
|
|
![]() |
|
skuffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Har du evt et mærke/model. Det ville være super. Mvh
|
|
![]() |
|
![]() |
Det vil jeg forsøge at finde. Nogen inputs på den hvide samsung LED? Findes der nogen billigere Panasonic full hd plasma, som kan gøre det OK. Det skal ikke hænge ved en entusiast. Hvis de skal bruge 12-13 k på et hvidt tv kan man nok godt spare lidt på det andet. Et G20 er måske lidt i overkanten IMO, kan man nøjes med mindre? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja hvis du er heldig, kan du måske finde sidste års Pana S10 til en god pris. Det er 1080p
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Siemens er efter min mening noget af det bedste, men de har kun modeller i sort og sølv: http://gigaset.com/dk/da/category/CategoryCordlessPhones.html?page=0 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Hvid Siemens:
http://www.bestbuy.com/site/Siemens+-+Gigaset+Cordless+Expansion+Handset+for+Select+Siemens+Expandable+Phone+Systems+-+White/9806653.p?skuId=9806653&id=1218176550132 Hvid Philips: http://www1.uk.shopping.com/xPO-Philips-Philips-CD2451S-05-Cordless-Telephone-Answer-Machine Hvid/sølv? Panasonic: http://panasonic.com.au/products/details.cfm?objectID=4918 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |