recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 stk 46" + DECT telefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 stk 46" + DECT telefoner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 stk 46" + DECT telefoner
    Sendt: 04-Juni-2010 kl. 11:10
Hejsa,

Ja jeg er igen blevet sat på lidt af en opgave.

Denne gang skal jeg finde 2 stk 46" til en nyt hus. Den ene skal hænge i en stue og skal 90% sikkert være hvid. Jeg synes det er svært, at finde hvide skærme. Desuden har jeg på fornemmelsen, at farven giver prisen en tand opad. Jeg har indtil videre kun fundet Samsungs UE46C6715, som jeg forventer er et udemærket TV? Dog er prisen i den lidt høje ende.

Det andet skal bare være sort, men af en god kvalitet. Til at starte med, skal det fortrinsvis bruges til HD-TV og Wii, men i fremtiden er der mulighed for playstation 3, hvorfor full HD vil være smart. 

Jeg havde lidt håbet på et Panasonic plasma i begge tilfælde, men det ønske er efterhånden sablet ned af farven hvid. Jeg håber I har et par forslag., da jeg ikke føler mig så velbevandret i TV universet - endnu.

Jeg vil desuden også meget gerne se forslag til vægbeslag til begge.

Nu ved jeg ikke hvor meget I interesserer jeg for telefoner, men jeg har brug for et sæt DECT telefoner af den type hvor kun ét håndsæt skal sidde til telefonstik. Sættet skal helst bestå af 3-4 telefoner. Og igen, meget gerne hvidt. Farven gør virkelig at jeg ikke synes, at jeg kan finde noget. Jeg er tæt på at give op, og det ligner ellers ikke mig.

På forhånd tak.
Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 11:13
Hej

Jeg fandt et sæt DECT telefone i hvid hos Zap-In kontorsupermarked. Det er godt nok ved at være et år siden nu.

Jeg er overbevist om at du kan købe to sæt (=4 telefoner) og kun bruge et telefonstik. Men jeg har ikke prøvet selv.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 11:22
Panasonic har et sæt med 3 dect-telefoner til omkring 500 kr. med 1 base & 2 opladere KXTG1313TRIO, Doro DOROA3TRIO, Siemens GIGAAL180TRIO, Phillips CD170TRIO osv. osv.

Googl' evt dect telefon trio
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 11:31
Mht. den hvide skærm, så se om du kan finde Sony's KDL46WE5WEAP, det må være noget af det bedste du kan finde i hvid (medmindre man køber Loewe). Men modellen er udgået, så du skal på detektiv-arbejde, fx i Fona, Merlin/Expert, Sony Center. 
Til top
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af hbjensen hbjensen skrev:

Hej

Jeg fandt et sæt DECT telefone i hvid hos Zap-In kontorsupermarked. Det er godt nok ved at være et år siden nu.

Jeg er overbevist om at du kan købe to sæt (=4 telefoner) og kun bruge et telefonstik. Men jeg har ikke prøvet selv.

Har du evt et mærke/model. Det ville være super.

Mvh
Til top
skuffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Mht. den hvide skærm, så se om du kan finde Sony's KDL46WE5WEAP, det må være noget af det bedste du kan finde i hvid (medmindre man køber Loewe). Men modellen er udgået, så du skal på detektiv-arbejde, fx i Fona, Merlin/Expert, Sony Center. 

Det vil jeg forsøge at finde.

Nogen inputs på den hvide samsung LED?

Findes der nogen billigere Panasonic full hd plasma, som kan gøre det OK. Det skal ikke hænge ved en entusiast. Hvis de skal bruge 12-13 k på et hvidt tv kan man nok godt spare lidt på det andet. Et G20 er måske lidt i overkanten IMO, kan man nøjes med mindre?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 13:43
Ja hvis du er heldig, kan du måske finde sidste års Pana S10 til en god pris. Det er 1080p
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af skuffen skuffen skrev:

Nu ved jeg ikke hvor meget I interesserer jeg for telefoner, men jeg har brug for et sæt DECT telefoner af den type hvor kun ét håndsæt skal sidde til telefonstik. Sættet skal helst bestå af 3-4 telefoner. Og igen, meget gerne hvidt. Farven gør virkelig at jeg ikke synes, at jeg kan finde noget. Jeg er tæt på at give op, og det ligner ellers ikke mig.

På forhånd tak.

Siemens er efter min mening noget af det bedste, men de har kun modeller i sort og sølv: http://gigaset.com/dk/da/category/CategoryCordlessPhones.html?page=0
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2010 kl. 23:24
Hvid Siemens:
http://www.bestbuy.com/site/Siemens+-+Gigaset+Cordless+Expansion+Handset+for+Select+Siemens+Expandable+Phone+Systems+-+White/9806653.p?skuId=9806653&id=1218176550132
Hvid Philips:
http://www1.uk.shopping.com/xPO-Philips-Philips-CD2451S-05-Cordless-Telephone-Answer-Machine
Hvid/sølv? Panasonic:
http://panasonic.com.au/products/details.cfm?objectID=4918
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu