|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ivanovic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2006 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 30-Maj-2007 kl. 21:18 |
Hej Alle, Jeg skal have 2 fjernsyn et til soveværelset og et til stuen, og det må max blive 15.000 - 17.000 kr. samlet. I stuen har jeg følgende krav: Det skal være et 37-42 tommer I soveværelset har jeg følgende krav: Det skal min være 32 og helst med indbygget dvd) Hvilke to fjernsyn ville I vælge |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Prøv at tage en kigger på Panasonics PX70 serie, dem kan du få i både 37" og 42" godtnok ikke med indbygget dvd... og man bør vel osse holde enhederne adskilt Du kan ganske sikkert få et godt tilbud på dem hos www.geco.dk de sælger dem godtnok som bundle men plejer at komme med gode tilbud på dem kun skærmen alene... har selv købt min th37px70 hos dem til 9k frit leveret, en rigtigt godt køb til prisen syns jeg. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |