|
2 stk Jabra Freeway sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2016 kl. 21:32 |
Har 2 stk Jabra Freeway i overskud
De virker begge som de skal :-) Bud modtages - men forbeholder mig retten til alt |
|
![]() |
|
Ronen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Sted: Kolding Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne i landet?
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Kunne godt bruge den ene. Hvor og pris?
|
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Aalborg - men sender gerne med fx guloggratis post eller lignende
Pris: Tjah, så meget som muligt :-) |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
Kunne også bruge een - hvad siger du til 175 pp
|
|
![]() |
|
Hvis vi kan aftale 200kr pp stykket så er de solgt
Skal lige se hvad jeg har af ladere - men ellers er det standard mikro USB (har bare brugt et stik fra computeren) Kan først sende på mandag da jeg ikke har adgang til computer før... |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
200 pp er en aftale - sender pm
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Er begge solgt?
|
|
![]() |
|
Den ene er vist
Tænker at de 2 der først sender en besked om de vil købe, har retten til at købe Og skulle nr 1 el 2 så hoppe fra, kontakter jeg nr 3 - det må være mest fair |
|
![]() |
|
1 solgt - og 1 tilbage
200kr pp |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 719 |
Jeg snupper den sidste. sender pb
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |