recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 tunere i MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 tunere i MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pekr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 tunere i MCE
    Sendt: 30-September-2006 kl. 19:26

Skal man foretage sig noget særligt hvis man har 2 tunere i sin pc?

Har HVR1300 og et PVR150, mening er at jeg skal bruge det ene til dvb-t og det andet til analog.

Peter

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 19:49
2 tunere under media center er ikke noget problem MEN de skal køre samme system - enten analog eller DVB-T. Man kan ikke have begge dele samtidig. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre
Til top
pekr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2006 kl. 20:19

Det skulle være muligt med dette hack:

http://www.xpmediacentre.com.au/community/tips-tricks/10380- dtv-analog-tv-works-together.html

Tilsyneladende virke det fint i Australien, nogen der har prøvet det her hjemme med et analog og et DVB-T kort? Eftersigende skulle det også være muligt at bruge en enkelt hybridkort til begge dele!

Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 10:29

Utroligt at der ikke er mere gang i denne tråd - der må da være mange der er interesseret i om det virker ?

Virker det ?

Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu