|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 15:43 |
Hejsa. På min gamle computer med XP kunne jeg få analog og digital lyd samtidig. Den analoge lyd styrede jeg på computeren. Den digitale lyd styrede jeg på reciveren til anlægget, (uafhængigt af computerlyden). I min nye computer med vista kan jeg kun få et signal ud af gangen, både analog og digital bliver styret af computerens lydniveau. Jeg kan se at andre har samme problem, er det noget som kan løses med et andet lydkort evt. eksternt? Er der nogen der har en løsning, det er sku lidt dumt. |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Tror desværre det er by design, kender ikke nogen løsning hvor du kan få begge dele samtidig
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Sikke noget irriterende noget. Men tak for svaret.. |
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Ja, ekstremt irriterende problem, som jeg også har undret mig over længe. Hvor smart det jo lige at man skal tænde receiveren for at se TV-avisen .. ?
![]() Kig evt. i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36669& PN=1 Det er jo en mulig løsning. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm. Tak. Det er jo selvfølgeig en løsning. Lad os satse på at det bliver muligt i en fremtidig update. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvis du bruger dit onboard lydkort (og det er et realtek) findes der en "dat" fil der kan ligges i dit sys32 dir ....Voila... http://neosmart.net/downloads/guides/Vista_Sound/rtkhdaud.zi p
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Ja, men det vist desværre ikke alle modeller hvor det virker på, ihvertifald ikke på mit nuværende bundkort med Realtek audio.
Mit gamle bundkort, et Abit IC-7 der også havde Realtek audio, virkede det "fix", men mit nye installerer overhovedet ikke den fil. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder lovende.. Kan jeg ikke få det skåret ud i pap.. Hvor præcis skal jeg ligge den, og hvad skal jeg så gøre.. Jeg fatter det ikke helt..
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er realtek.. En shuttle pc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Den skal enten lægges her
c:\windows\system32 eller c:\windows\system32\drivers den skal garanteret overskrive en eksisterende... |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg prøvet at lægge den begge steder, der sker ikke rigtigt noget. Skal jeg gøre andet..? Den overskriver ikke noget.
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Ville bare lige tilføje at hvis du ikke får løst problemer med de fixes der, så kan det fixes ved at købe et andet lydkort. Dog træls at skulle bruge penge på, så håber du får det til at virke!!
Jeg har nemlig selv Auzentech 5.1 Eplosion DTS (tror nok det hedder det), og kører vista. Jeg har ikke gjort noget som helst, og som standart få jeg både lyd ud af optisk og phono på samme tid, hvor den optiske har et fast volume niveau der ikke styres fra computeren. Redigeret af hyldig87 - 05-Marts-2008 kl. 21:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |