Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
A_Nielsen
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 754
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:03 |
Jan.Larsen skrev:
A_Nielsen skrev:
Vil det så sige at de 20 % også gælder køb på deres hjemmeside? |
Nej, jeg har været inde og prøve, der bliver krævet fuld betaling, hvis de skal sende, men hvis du kan afhente i en butik nær dig selv, vil jeg da tro det trækker beløbet fra.
Aalborg afd. har desværre ikke de film jeg gerne vil have i butikken, som de har på internettet, underligt koncept de har.  |
Ærgeligt, men tak for oplysningen
|
|
 |
Binnerup
Guld medlem
Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:41 |
Er der ikke en af jer der kan scanne den BT side? Så vi andre kan tage den med.
Jeg har været i Tilst, og de kendte ikke noget til det.
|
|
 |
ptheglev
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 670
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:54 |
tupac85 skrev:
tupac85 skrev:
Gad vide om det os gælder i kolding.. Men tror i ikke det gælder i alle deres butikker ?? |
Jeg har lige købt SAW IV, men jeg fik desværre ikke noget rabat. Men 199 er da okay |
Det ville jeg synes var r..irriterende, hvis jeg vidste jeg var gået glip af en besparelse på 20%. Tror faktisk jeg ville køre tilbage - også bare for at spare 40 kr. Lol.
|
 |
BR78
Bruger
Oprettet: 21-November-2006
Point: 54
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 13:55 |
Fik 20% på min Simpsons movie ordre fra deres hjemmeside med collect@store så fik den for 95,- Det er sgu en ganske fin pris :)
I øvrigt var der ret mange i elgiganten i fisketorvet som købte bluray film, der var endda 2 som købte 40-50 stks, tror nok lige de handlede ind til deres egen butik eller noget.
I forhold til igår var næsten halvdelen af elgigantens bluray hylder rippet.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 14:00 |
BR78 skrev:
Fik 20% på min Simpsons movie ordre fra deres hjemmeside med collect@store så fik den for 95,- Det er sgu en ganske fin pris :)
I øvrigt var der ret mange i elgiganten i fisketorvet som købte bluray film, der var endda 2 som købte 40-50 stks, tror nok lige de handlede ind til deres egen butik eller noget.
I forhold til igår var næsten halvdelen af elgigantens bluray hylder rippet.
|
det kan være sådan nogen som de 2, som gør at der en dag er begrænsning på.
lige som på sodavand, fordi når bilka og de andre havde tilbud, så stod alle dem med små butikker og købte hele sendingen i løbet af kort tid.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 14:37 |
Jeg var lige i Elgiganten i Kolding og kom hjem med 5 film med rabat.
Der var først gået besked ud til butikken ved middagstid i dag!
De af jer, der ikke har haft held med at overbevise jeres lokale Elgigant, bør måske prøve igen (hvis der da stadig er åbent nu). Der er sikkert gået besked ud til alle butikker samtidigt.
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 15:03 |
Jeg fik ikke 20% rabat på national treasure bestilt via Collect@store, men kassedamen vidste heller ikke hvordan collect@store virkede. Der var heller ingen skilte om 20% rabat (jeg så det ikke). Det var Megastore Tåstrup. Men kr. 119,- for national treasure er da også en okay pris  .
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 15:08 |
Hans j skrev:
Jeg fik ikke 20% rabat på national treasure bestilt via Collect@store, men kassedamen vidste heller ikke hvordan collect@store virkede. Der var heller ingen skilte om 20% rabat (jeg så det ikke). Det var Megastore Tåstrup. Men kr. 119,- for national treasure er da også en okay pris .
|
jeg fik 20% i samme butik i går. ved kassen længst til venstre, sad der en lille reklame på væggen, som var klippet ud af avisen.
119kr er da ok, men når den skulle have kostet under 100kr. såå.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
BR78
Bruger
Oprettet: 21-November-2006
Point: 54
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 15:18 |
xmen3 og iceage2 bluray er nu også til 119,- som internetpris på deres hjemmeside og på lager i fisketorvet men det er nok for sent at nå collect@store i dag med 20% extra rabat.
Stadig en god pris dog især hvis man selv kan afhente så man ikke skal betale fragt.
|
 |
BusinessBo
Guld medlem
Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 15:40 |
ptheglev skrev:
tupac85 skrev:
tupac85 skrev:
Gad vide om det os gælder i kolding.. Men tror i ikke det gælder i alle deres butikker ?? |
Jeg har lige købt SAW IV, men jeg fik desværre ikke noget rabat. Men 199 er da okay
|
Det ville jeg synes var r..irriterende, hvis jeg vidste jeg var gået glip af en besparelse på 20%. Tror faktisk jeg ville køre tilbage - også bare for at spare 40 kr. Lol.
|
Jeg var jo ikke sikker på der var tilbud her i Kolding.
Men jeg har jo heller ikke nogle beviser på min påstand. Så jeg kan ikke sige andet end jeg har læst det på et forum. Det holder jo ikke...
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
 |
HenrikJ
Junior bruger
Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 39
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 15:57 |
Elgiganten har vel været specielle altid. Jeg så på en usb strømforsyner til en mp3 afspiller på deres hjemmeside. Gik ind i butikken og spurgte til den, om de havde dem i butikken. Nej, det havde de ikke, som ekspedienten sagde, de havde ikke plads til den på hyllen  Og han vidste ikke hvornår den kom i butikken igen- Men jeg kunne betale forud i butikken, så kunne han få den hjem..
|
Henrik J
|
 |
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 16:01 |
BR78 skrev:
|
Jeg har bestil på samme måde, men prisen er stadig 119, afhentet, jeg brokker mig bare når jeg henter den på Mandag.
|
 |