|
20% på Sonos Play 1/One/5 fra i morgen |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Oktober-2018 kl. 13:32 |
||
Bilka kører 20% rabat på Sonos Play 1/One/5 (igen) fra i morgen...
Check evt. side 4 i deres tilbudsavis, gældende fra d. 12. okt. Der står begrænset antal, så man skal nok ikke overveje for længe.....
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bilka plejer at have udsolgt, nærmest inden de åbner.
Det gælder alle tilbud med begrænset antal. |
|||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, når de skriver begrænset antal, mener de ofte meget begrænset....
Prøvede dog lige at bestille et større antal One på hjemmesiden (167 stk) og de var tilsyneladende på lager....
|
|||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige nu er det kun de sorte tilbage online
|
|||
|
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er sørme flot Bilka.
Vi er de billigste. Dog kun i omdelte reklamer. I virkeligheden kan Bilka ikke levere tilbuddet. Det er dårlig stil.
Redigeret af Mufti - 12-Oktober-2018 kl. 08:01 |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har nogle underlige tilbud en gang i mellem.
Jeg mindes jeg på bilka.dk havde set tilbud på iPad Air 2, så jeg startede bilen og kørte 60 km. til butikken. Jeg skulle have en lille lap papir for at få udleveret en iPad, og blev så spurgt om jeg kunne fremvise en kvittering der påviste indkøb for mindst 500 kr. Det kunne jeg ikke, og jeg spurgte hvad det drejede sig om. Jeg fik fortalt at der i reklamen havde stået at tilbuddet kun var gældende ved fremvisning af 500 kr. kvittering. Der stod intet om det på nettet.
|
|||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
For at komme Bilka lidt til undsætning. Jeg købte SONOS med -20% i juli kl. 7 om morgenen uden problemer. Mange af produkterne var også stadig tilgængelig kl 9. Når noget der er så efterspurgt kommer på bud, så må man stå tidligt op for at tage del i festen. De skriver begrænset antal og så må man forvente at man skal være skarp fra åbningen.
|
|||
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ser ikke ud til man kan købe Sonos Beam mere. Den er som sunket i jorden på Bilkas hjemmeside ? :/
|
|||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så hedder det køtilbud. Og så skriver man hvor mange eksemplarer man har på lager. Jeg har også kørt forgæves efter deres fiktive tilbud. Det er bare ikke i orden.
Redigeret af Mufti - 12-Oktober-2018 kl. 13:15 |
|||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Køtilbud er i min bog noget der eksisterer fysisk ved butikkerne. Du kunne også købe produkterne online med 20% rabat. Da jeg købte dem sad jeg klar kl. 6 om morgenen foran min computer hjemme hos mig selv. Det kan da næsnte ikke blive nemmere for dem der kan komme ud af sengen om morgenen.
|
|||
Sool
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg forsøgte at købe online klokken 05:35, men den kunne jeg ikke længere få lagt hvid one i kurven, de andre var stadig tilgængelige.
Med en lille omvej, kunne jeg køre forbi Bilka tilst, og klokken 06:30ish, købte jeg 3 x one hvid. Sidst tilbuddet var der, gik jeg forgæves om eftermiddagen.
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor mener du grænsen går mellem begrænset antal og køtilbud?
Når der er begrænset antal, kan man ikke forvente at de har varer til langt ud på eftermiddagen. Og tilbuddet er da ikke fiktivt, bare fordi antallet er begrænset???
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |