recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2013 bliver et godt film År i Hjemme biffen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2013 bliver et godt film År i Hjemme biffen

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der kommer flere...

 
Ja det må jeg sgu da godt nok sige :)...... Det bør blive et stort år Clap
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Therock Therock skrev:






Tongue
Jack The Giant






Jah det lyder godt.

Og Lawless af Nick Cave. Den glæder jeg mig også til.

Venlig hilsen
KB
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:09
og det meste af det ender sikker som en gang fu****g cgi og uden handling af nogen art som de fleste film der laves i dag
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:15
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

http://www.imdb.com/movies-coming-soon/


Ja det var da en ordentlig mundfuld - måned for måned Tongue
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:48
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 15:17
Life of Pi skal ses i 3D, så for de flestes vedkommende bliver det ikke en oplevelse til hjemmebioen. Det er den bedste 3D oplevelse jeg endnu har haft. Der er lykkedes klipperen virkelig at leg med de muligheder 3D giver. Således er der mange klip hvor baggrunden først klippes over i en ny scene, således at forgrunden pludselig optræder på en ny baggrund. Der er mange andre smukke 3D tricks i denne film Forstil jer starten af Apocolypse now i 3D.. Noget tyder på at filmfolkene endelig er ved at få styr på de muligheder 3D giver for at ændre på filmsproget, jer bliver mere og mere positivt indstillet overfor 3D.
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:18
2013 blu-ray mæssigt bliver nok for mit vedkommende mest titler til bagkataloget. Det prydes dog især af 3/6 hvor The Great Escape lander på blå. Een af de for mig personligt mest ventede titler.

I det tyske byder spaghetti-western serien Wester Unchained bla. på Sergio Corbuccis Navajo Joe på blu-ray, Clintens Escape from Alcatraz landede på blå dernede her i januar as well og i slutningen af 2012 udkom flere titler syd for grænsen, som jeg helt sikkert skal snage efter når turen igen-igen går til Berlin i april.


Af nye releases er jeg ihvertfald kommende køber af følgende:

Skyfall
Argo
Django Unchained
Hitchcock
Zero Dark Thirty
Flight
Universal Soldier: Day of Reckoning
Jack Reacher

Og mon ikke der dukker mere op i løbet af 13? Det starter ihvertfald ganske fortrinligt.

Redigeret af Kip James - 04-Februar-2013 kl. 14:19
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Kip James Kip James skrev:

Og mon ikke der dukker mere op i løbet af 13? Det starter ihvertfald ganske fortrinligt.
Jeg håber 2013 bliver året hvor James Cameron får taget sig sammen og udgiver The Abyss og True Lies på blu-ray. Det er for mig at se de sidste to helt store film i bagkataloget, som endnu ikke er udkommet i HD. Ja, faktisk findes de ikke engang i en ordentlig DVD udgave (kun 4:3 letterbox) Dead
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:29
Afgjort....Især True Lies er savnet her. Men den fylder vel 20 næste år, som mon ikke snart der er håb for ihvertfald den.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Oprindeligt skrevet af Kip James Kip James skrev:

Og mon ikke der dukker mere op i løbet af 13? Det starter ihvertfald ganske fortrinligt.
Jeg håber 2013 bliver året hvor James Cameron får taget sig sammen og udgiver The Abyss og True Lies på blu-ray. Det er for mig at se de sidste to helt store film i bagkataloget, som endnu ikke er udkommet i HD. Ja, faktisk findes de ikke engang i en ordentlig DVD udgave (kun 4:3 letterbox) Dead
Xatctamente Thumbs Up
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1829
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

 Jeg håber 2013 bliver året hvor James Cameron får taget sig sammen og udgiver The Abyss og True Lies på blu-ray. Det er for mig at se de sidste to helt store film i bagkataloget, som endnu ikke er udkommet i HD. Ja, faktisk findes de ikke engang i en ordentlig DVD udgave (kun 4:3 letterbox) Dead

Af samme årsag optog jeg i Lørdags på DR3 :

The Abyss - Special Edition 
i 2.35:1 format

Så den må da findes derude !
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu