|
2013 bliver et godt film År i Hjemme biffen |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det må jeg sgu da godt nok sige :)...... Det bør blive et stort år
![]() |
||
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
og det meste af det ender sikker som en gang fu****g cgi og uden handling af nogen art som de fleste film der laves i dag
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
Er du mere til trailers
|
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Life of Pi skal ses i 3D, så for de flestes vedkommende bliver det ikke en oplevelse til hjemmebioen. Det er den bedste 3D oplevelse jeg endnu har haft. Der er lykkedes klipperen virkelig at leg med de muligheder 3D giver. Således er der mange klip hvor baggrunden først klippes over i en ny scene, således at forgrunden pludselig optræder på en ny baggrund. Der er mange andre smukke 3D tricks i denne film Forstil jer starten af Apocolypse now i 3D.. Noget tyder på at filmfolkene endelig er ved at få styr på de muligheder 3D giver for at ændre på filmsproget, jer bliver mere og mere positivt indstillet overfor 3D.
|
||
![]() |
||
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
|
2013 blu-ray mæssigt bliver nok for mit vedkommende mest titler til bagkataloget. Det prydes dog især af 3/6 hvor The Great Escape lander på blå. Een af de for mig personligt mest ventede titler.
I det tyske byder spaghetti-western serien Wester Unchained bla. på Sergio Corbuccis Navajo Joe på blu-ray, Clintens Escape from Alcatraz landede på blå dernede her i januar as well og i slutningen af 2012 udkom flere titler syd for grænsen, som jeg helt sikkert skal snage efter når turen igen-igen går til Berlin i april. Af nye releases er jeg ihvertfald kommende køber af følgende: Skyfall Argo Django Unchained Hitchcock Zero Dark Thirty Flight Universal Soldier: Day of Reckoning Jack Reacher Og mon ikke der dukker mere op i løbet af 13? Det starter ihvertfald ganske fortrinligt. Redigeret af Kip James - 04-Februar-2013 kl. 14:19 |
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
|
Afgjort....Især True Lies er savnet her. Men den fylder vel 20 næste år, som mon ikke snart der er håb for ihvertfald den.
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
|
Af samme årsag optog jeg i Lørdags på DR3 : The Abyss - Special Edition i 2.35:1 format Så den må da findes derude !
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |