recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2014 topmodeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2014 topmodeller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ReGaL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReGaL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 12:47
Jeg har også kigget lidt på LG, men I mener at der er mere "bang for the bucks" i et Samsung med de ønskede specs jeg har?
Til top
ReGaL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ReGaL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 13:19
Jeg kan se at Elgiganten har Sony kd65x8505bae på tilbud til 15K i næste uge..

Nogen der har erfaringer med det fjernsyn?
Til top
Patsmca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2015
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patsmca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:27
Har netop investeret i en Samsung 65" 7505 fra komplett og kan kun anbefale dette tv til prisen.
Til top
Absolution Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2015
Sted: Denmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolution Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:40
.

Redigeret af Absolution - 10-Januar-2015 kl. 13:42
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolution Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:40
.

Redigeret af Absolution - 10-Januar-2015 kl. 13:42
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolution Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2015 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af ReGaL ReGaL skrev:

Jeg kan se at Elgiganten har Sony kd65x8505bae på tilbud til 15K i næste uge..

Nogen der har erfaringer med det fjernsyn?

Har selv ovennævnte i en 55", og synes det er en super godt TV, meget skarpe billeder og super gode farver. Den sorte farve er dog som på IPS paneler ikke den aller bedste, men synes nu stadig den er langt bedre end på de andre LED tv jeg har haft. 

Super lækkert design dog, virkeligt godt bygget. Har kun ros på det punkt og så er det jo også et af Sonys billigere top modeller fra 2014.

Lyden, har ikke hørte den for at være ærlig, sætte mine Dali til med det samme. Så er svar skyldig der.

Og til 15k er det jo super billigt :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu