|
2014 topmodeller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ReGaL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også kigget lidt på LG, men I mener at der er mere "bang for the bucks" i et Samsung med de ønskede specs jeg har?
|
|
![]() |
|
ReGaL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 19 |
Jeg kan se at Elgiganten har Sony kd65x8505bae på tilbud til 15K i næste uge..
Nogen der har erfaringer med det fjernsyn?
|
|
![]() |
|
Patsmca ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2015 Status: Offline Point: 10 |
Har netop investeret i en Samsung 65" 7505 fra komplett og kan kun anbefale dette tv til prisen.
|
|
![]() |
|
Absolution ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
.
Redigeret af Absolution - 10-Januar-2015 kl. 13:42 |
|
![]() |
|
Absolution ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
.
Redigeret af Absolution - 10-Januar-2015 kl. 13:42 |
|
![]() |
|
Har selv ovennævnte i en 55", og synes det er en super godt TV, meget skarpe billeder og super gode farver. Den sorte farve er dog som på IPS paneler ikke den aller bedste, men synes nu stadig den er langt bedre end på de andre LED tv jeg har haft.
Super lækkert design dog, virkeligt godt bygget. Har kun ros på det punkt og så er det jo også et af Sonys billigere top modeller fra 2014. Lyden, har ikke hørte den for at være ærlig, sætte mine Dali til med det samme. Så er svar skyldig der. Og til 15k er det jo super billigt :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |