|
2015 Evolution Kit |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
250266
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Samsung UE46ES8005UXXE, og mit primære problem er at Netflix appen er uden mulighed for at vælge profiler (version 3.10502). Den starter altid op med den første selvom vi har 4 profiler i hustanden. Ret irriterende!
Kan det virkelig passe at jeg købe noget hardware for at få mulighed for at opdatere til en nyere APP? |
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er din evolution kit 2015 en nordic model?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
250266
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Arg sorry. Stave fejl. Der manglede et SKAL: "Kan det virkelig passe at jeg SKAL købe noget hardware for at få mulighed for at opdatere til en nyere APP?" Jeg har ikke købt noget kit endnu, og kan heller ikke rigtigt se på Samsung.com, om jeg kan bruge nyeste kit til denne model (Samsung UE46ES8005UXXE). Synes det er dårligt beskrevet, og svært at finde.
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem som har modtaget deres Samsung SEK-3500U Evolution Kit, hvad er jeres mening om det, er det pengene værd?
|
|
Henrik Ahm
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes helt klart det er pengene værd. Billedet har ALDRIG stået bedre. Hurtig når du trykker på knapperne med mere. Så ja det er pengene værd.
Når det er sagt har jeg nogle udfordringer med at få den på min wifi. Men mon ikke det løser sig ved en senere opdatering. |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Henrik Jeg har haft 3 stk evolution kits. Sidste er helt ny. Ingen af dem har haft problemer med wifi. Jeg kører trådløst uhd med ca 10 m fra tv til router. Så du skal ikke vente på opdateringen
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Henrik Ahm
Ny bruger Oprettet: 05-Februar-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for dit svar Bent.
Så skal jeg nok have fat i en der kan det der med trådløs internet. Bare lidt underligt at alle andre gadgets jeg har finder den trådløse router med det samme og herefter beder om kode. Desværre ikke min 3500u. |
|
WellDone
Junior bruger Oprettet: 12-Maj-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer at købe en SEK-3500 her en gang efter nytår. Vil dog lige først høre om der er nogen, der har sat sig ind i om Samsung snart kan levere en velfungerende UHD BD afspiller, og om der er chance for at det faktisk kommer til at virke sammen med SEK-3500-modellen. Ja, jeg er jo efterhånden blevet lidt skuffet over Samsungs evne til at kommunikere mangler, så tænkte at det er bedst at spørge nogen, der ikke bliver aflønnet af Samsung
|
|
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200 KONTOR MONITOR: Samsung T260HD 4 stk. Samsung mobiler |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
De vil virke sammen naturligvis. Også sammen med SEK 2500. Hvorfor skulle man ellers producere den?
UHDafspilleren kommer dog først på markedet i 2016, men der vides endnu ikke hvornår. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor har i købt fra, så man kan være sikker på at få en kompatibel enhed
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en SEK 2500 til salg. Hvis du vil være sikker, så er det tilrådelig kun at købe nordiske modeller.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
oo27
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info, har en 2014 model nu, så en 2500 vil desværre ikke give mig noget nyt, så derfor jeg er på udkig efter en 3500
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |