recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2015 Evolution Kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2015 Evolution Kit

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 18:59
Jeg har et Samsung UE46ES8005UXXE, og mit primære problem er at Netflix appen er uden mulighed for at vælge profiler (version 3.10502). Den starter altid op med den første selvom vi har 4 profiler i hustanden. Ret irriterende!
Kan det virkelig passe at jeg købe noget hardware for at få mulighed for at opdatere til en nyere APP?

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 19:27
Er din evolution kit 2015 en nordic model?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af 250266 250266 skrev:


Kan det virkelig passe at jeg købe noget hardware for at få mulighed for at opdatere til en nyere APP?

Arg sorry. Stave fejl. Der manglede et SKAL:

"Kan det virkelig passe at jeg SKAL købe noget hardware for at få mulighed for at opdatere til en nyere APP?"

Jeg har ikke købt noget kit endnu, og kan heller ikke rigtigt se på Samsung.com, om jeg kan bruge nyeste kit til denne model (Samsung UE46ES8005UXXE). Synes det er dårligt beskrevet, og svært at finde.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2015 kl. 17:15
Dem som har modtaget deres Samsung SEK-3500U Evolution Kit, hvad er jeres mening om det, er det pengene værd?
Til top
Henrik Ahm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Ahm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 07:59
Jeg syntes helt klart det er pengene værd. Billedet har ALDRIG stået bedre. Hurtig når du trykker på knapperne med mere. Så ja det er pengene værd.

Når det er sagt har jeg nogle udfordringer med at få den på min wifi. Men mon ikke det løser sig ved en senere opdatering.


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af Henrik Ahm Henrik Ahm skrev:

Jeg syntes helt klart det er pengene værd. Billedet har ALDRIG stået bedre. Hurtig når du trykker på knapperne med mere. Så ja det er pengene værd.

Når det er sagt har jeg nogle udfordringer med at få den på min wifi. Men mon ikke det løser sig ved en senere opdatering.



Hej Henrik

Jeg har haft 3 stk evolution kits. Sidste er helt ny. Ingen af dem har haft problemer med wifi. Jeg kører trådløst uhd med ca 10 m fra tv til router. Så du skal ikke vente på opdateringen 
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Henrik Ahm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Ahm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 08:46
Tak for dit svar Bent.

Så skal jeg nok have fat i en der kan det der med trådløs internet. Bare lidt underligt at alle andre gadgets jeg har finder den trådløse router med det samme og herefter beder om kode. Desværre ikke min 3500u.
 
Til top
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:05
Jeg overvejer at købe en SEK-3500 her en gang efter nytår. Vil dog lige først høre om der er nogen, der har sat sig ind i om Samsung snart kan levere en velfungerende UHD BD afspiller, og om der er chance for at det faktisk kommer til at virke sammen med SEK-3500-modellen. Ja, jeg er jo efterhånden blevet lidt skuffet over Samsungs evne til at kommunikere mangler, så tænkte at det er bedst at spørge nogen, der ikke bliver aflønnet af Samsung
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200
KONTOR MONITOR: Samsung T260HD
4 stk. Samsung mobiler
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:10
De vil virke sammen naturligvis. Også sammen med SEK 2500. Hvorfor skulle man ellers producere den?

UHDafspilleren kommer dog først på markedet i 2016, men der vides endnu ikke hvornår.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:32
Hvor har i købt fra, så man kan være sikker på at få en kompatibel enhed
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:45
Jeg har en SEK 2500 til salg. Hvis du vil være sikker, så er det tilrådelig kun at købe nordiske modeller.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 15:46
Tak for info, har en 2014 model nu, så en 2500 vil desværre ikke give mig noget nyt, så derfor jeg er på udkig efter en 3500
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu