recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2015 skærme kvartaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2015 skærme kvartaler.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2015 skærme kvartaler.
    Sendt: 15-Januar-2015 kl. 17:55
2015 er formentlig året hvor min Pioneer 5090H skærm skal udskiftes, og jeg har siddet lidt i venteposition på hvad der ville komme af OLED 4K skærme, og det virker desværre til at min pengepung er for lille, når man gerne vil op i en større skærm størrelse.

Januar har budt på rigtig gode tilbud på 2014 top modeller, men jeg har besluttet mig for at vente, men hvor længe skal man vente?

Er der et system i hvornår de nye 2015 skærme begynder at dukke op i de danske butikker? skal man vente til 2-3 kvartal før de første kommer, og har de en taktik med at slutte året af (4 kvartal) med at lancere de største topmodeller?

Man kan jo blive ved med at vente på noget godt, men jeg er stadigvæk nysgerrig på, hvornår man sådan ca. ser de første modeller, og er de første modeller de dårligste?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:30

Nye modeller fra de enkelte producenter skulle vanligvis dukke op hen mod slutningen af første halv år.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af staack staack skrev:

2015 er formentlig året hvor min Pioneer 5090H skærm skal udskiftes, og jeg har siddet lidt i venteposition på hvad der ville komme af OLED 4K skærme, og det virker desværre til at min pengepung er for lille, når man gerne vil op i en større skærm størrelse.

Januar har budt på rigtig gode tilbud på 2014 top modeller, men jeg har besluttet mig for at vente, men hvor længe skal man vente?

Er der et system i hvornår de nye 2015 skærme begynder at dukke op i de danske butikker? skal man vente til 2-3 kvartal før de første kommer, og har de en taktik med at slutte året af (4 kvartal) med at lancere de største topmodeller?

Man kan jo blive ved med at vente på noget godt, men jeg er stadigvæk nysgerrig på, hvornår man sådan ca. ser de første modeller, og er de første modeller de dårligste?
De nye TV, afhængig af producenterne, dukker formentlig op i april - juni. Meget ofte er det high-end modellerne der kommer først, efterfulgt af de lidt mere almindelige 1 måned eller 2 efterSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2007
Point: 707
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 22:43
Okay tak, er det sådan de plejer at gøre det? - Det ville være meget rart, specielt for mig, hvis topmodellerne blev lanceret omkring april-juni.

Jeg troede at man startede ud med de skrabede og sluttede stærkt af, med de fuldt pakkede modeller?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu