|
2015 sony 4k, blev vi røvrendt |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juli-2017 kl. 18:57 |
kæmper stadig med mit 4k sony x85c... tv mangler stadig pip og dual tuner som har lovet, kom ikke i android 6.0..
så lovede de der kom i 7.0 nougat, men nu kan jeg se 2015 modellerne sjovt nok lige forsvamdt ved release den 31 maj, så det kun er 2016-2017 der får support... det er da svineri.. sjovt som det altid er sony der træder i nælderne de gjorde det også med ps3 hvor de lovede en million ting der ikke kom.. træls billede mæssigt et godt tv, softwaremæssigt ELENDIGT |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Android 7.0 kommer også til 2015 Sony TV senere på året, siger Sony.
Men dual tuner er da kommet for lang tid siden? Den opdatering blev frigivet i 2015, hvis jeg ikke husker galt. Redigeret af Rasmus Larsen - 01-Juli-2017 kl. 19:19 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |