recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 20-25k til forbedring af mit setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

20-25k til forbedring af mit setup

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 20:41
Aner det ikke, men der er ikke langt til Tyskland. Og ja de spiller så godt, at hvis du ikke er tilfreds med dem, så er det lige før at jeg bare køber dem, hvis forhandleren ikke vil lave en evt. returaftale.

Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 07:43
Hej Heinz

Bruger du din sub når du spiller musik?
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
Heinzn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-August-2011
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heinzn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Hej Heinz

Bruger du din sub når du spiller musik?


Hej Flarsen

Ja jeg bruger min sub når jeg spiller musik, jeg føler slet ikke der er nok bass i de små XT4 uden. Jeg vil faktisk sige at velodyne levere en solid bass, den vil dog ikke slå en stor kraftig højtaler men det er fint nok til mig. Jeg har mest fokus på mid range, klang og detaljer i lyden.

Mvh
Heinz
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu