|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() Sendt: 21-April-2010 kl. 16:16 |
Jeg skal have et par skærme til ungerne, de skal både kunne MPEG4 og tilsluttes til PC, og full HD. Men ak. alle dem jeg har set har et rimeligt billede, men for søren da en lyd. Nogen der kan anbefale en skærm med bare nogenlunde lyd. I kvickly var billedet på samsung bedst, og lyden på lumatron bedst.
Måske et helt 3 produkt.
MVH
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Hvad med samsungs P2470HD evt. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=696452
Jeg har deres gamle T240HD super nice skærm :)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
Jeg vil helst høre lyden inden jeg handler, eller høre fra andre at den er okay. Men data ser rigtig godt ud. Den har fået et ordentlig skub op på kontrastforholdet ift. andre PC/TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |