|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Samsungs nye LE22B455C4W er til gengæld godkendt til det danske marked. Det var dog stadig lidt inden de ankommer til landet.
|
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Globe vision er også på vej med en 22" med mpeg4: http://www.viewpia.dk/shop/22%22-l2218-hd-472p.html Jeg har også set et lille Philips med et rigtigt godt billede http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=396716, men ved ikke om den er med mpeg4? er der andre på vej? |
|
![]() |
|
Bobbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
vedr. Philips'en læste jeg her: http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/elektronik/article1142 734.ece at man skal have fat i model "h" |
|
![]() |
|
Gaffa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2004 Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Samsung har et 22" LE-22B450 med MPEG4 tuner på det danske marked, til en pris af ca kr 2800-3400 afhængig af hvor du køber det. Se: http://www.pricerunner.dk/pl/2-1218206/TV/Samsung-LE-22B450- Sammenlign-Priser Skulle være godkendt af Boxer Hilsen Gaffa
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Bobbas
Kiggede lige i ugens reklamer fra bl.a. Fona, som har et 22" MPEG 4 til kr. 3.699. Modellen er i hvidt design og hedder Samsung LE22B546. (Tilføjelse: Modellen har i øvrigt DVB-T/C angives at være til Boxer) El-Giganten og Ekspert har ikke noget i deres reklame denne gang - kun med MPEG 2. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 24-Maj-2009 kl. 15:29 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at LE-22B455 er en skandinavisk udgave af 450'eren - så det er nok 455 man skal gå efter. mvh
|
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Derudover tror jeg at den rigtige MPEG4 tuner med H.264 er en bekostelig affære at sætte i en 19" til 23" og stadig kunne lave en attraktiv pris. DVB-T er en ting men DVB-C er straks mere kompleks hvis ikke alle TV-modeller kører på den samme platform, så skal der opfindes en løsning for hver TV-platform der findes. Oftest er de små størrelser ikke produceret af det navn som står på, det er produceret i Østen, Tyrkiet eller i Østeuropa hos en såkaldt OEM producent. Og her taler kroner og ører igen, og investering i udvikling af DVB-T/C i MPEG4 H.264 kan være ekstrem stor i forhold til at det ikke er alle lande de kan sælge disse til. Så derfor er det billigst for dem og mest økonomisk at producere en linie som sælges ud til alle lande, så kan strømstikket variere og lidt med den analoge tuner, men det er billige ændringer. |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
senned ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2009 Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Amitech har deres amilife 32" fjernsyn på tilbud. De kan fås med mpeg4.
Tuner, ice-power forstærker, kvalitetes højtaler og kontrastglas. Til 3.000. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10612 |
![]() |
Brugsen har et Samsung med DVB-C og-T tuner med MPEG4 på tilbud i næste uge. Prisen er 2495 kr. Flemming Redigeret af fltk - 24-Maj-2009 kl. 22:06 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |