|
24" android tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lystfisker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2020 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 23:48 |
Hej alle sammen
Jeg står for at skulle købe et nyt tv til køkkenet på 24" det må ikke være større, jeg vil i den forbindelse oprette mig på Dplay og i deres specifikationer skal man have et android tv eller et tv hvor der er google assistant. Synes jeg har kigget på nettet men kan ikke rigtig gennemskue markedet, så er der nogen der sidder med viden om hvilket tv jeg skal købe ville jeg blive glad ![]() PS: det må meget gerne være et Samsung tv da min tlf. er Samsung.
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
“ SamsungTV: TV’er med styresystemet Tizen fra 2017, eller nyere.”
https://www.dplay.dk/systemkrav Så der burde ikke være noget problem med at købe et nyere Samsung tv, udover at Samsung ikke mere laver tv under 32” |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
Jeg erindrer ikke at have set Android TV på 24" heller. En lille HDMI-stick med 'Android TV' (ikke mobil-Android) såsom Xiaomi Mi TV Stick kunne være en løsning.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Er der i det hele taget i dag 720/1080 Smart TVer.? Har kun set det på UHD TVer. De fås ikke så små.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5000 |
Det tog ikke lang tid at finde et lille smart TV.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så har Samsung altså små Smarte, og det ser da ud til at det har mange App´s Amazon Prime Video, Apple TV, Arte, Blockbuster, Dansk Filmmoms, Dplay, DRTV, Google Play Film & TV, HBO Nordic, Min Bio, Netflix, Plex, Rakuten TV, SF Anytime, TED, TV2 Play, Viafree, Viaplay, Vimeo, Yousee TV & Film Youtube, Youtube Kids, Deezer, Spotify Music, Tidel m.fl
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |