|
24 ASUS Skærm 1ms, VN247H? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2014 kl. 09:42 |
Nogen som ved om denne skærm er noget værd? eller jeg får bedre skærm ved at købe noget andet til næsten samme pris?
jeg vil have en 24 eller 27" http://topdata.dk/product.asp?product=9161 Nogen som kender firmaet om de er gode at handle med? Tak Redigeret af sorensen - 17-Marts-2014 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej sorensen !
Min søn har købt pc med netop denne skærm, skulle hilse og sige at han er meget glad for den ![]() Vi har i øvrigt handlet der flere gange og har altid været tilfreds, bare lidt ked af at han er flyttet til kbh da det var noget nemmere da han boede i Munkebo på fyn !
|
|
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har også modtaget skærm og en computer. er super tilfreds
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |