recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24 minutter's biograf reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24 minutter's biograf reklamer

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 24 minutter's biograf reklamer
    Sendt: 30-Juli-2021 kl. 08:19
I går skete det sjældne, at jeg var i byens biograf, filmen var sat til at starte 20.15...der var så forsinkelse på, så reklamerne startede 20.21, kiggede på uret fordi jeg syntes at vi havde siddet længe fra vi blev lukket ind. Nå men så statede reklamerne og de blev ved i 24 minutter, er det normalt, jeg syntes godt nok det er vildt, selve filmen vi så varede to timer og syv minutter, så derfor var billetterne lidt dyrere, hvilket jeg syntes er helt fair...
Men er det virkelig kommet dertil at man skal tvinges til at se så meget reklame??

Frank
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 08:28
Fruen og jeg skal i vores lokale biograf i aften og se den gode spion. Jeg skal se om jeg kan tage tid på reklamemængde. 
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 08:55
Jeg har aldrig taget tid på reklamerne, eller forfilmene, mest fordi jeg plejer at snakke med dem jeg er i biografen med under reklamer og forfilm.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 09:02
det er en af årsagerne til jeg meget sjældent besøger en bio

Reklamer er utroligt generende.  Og når der så ikke er reklamer er der noget dumt spil.    


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 09:54
Biograferne er trængte, deres eksklusive rettigheder til premierefilm er blevet indskrænket. Skyldes streamingtjenester som Netflix og andre. Man kan få den tanke at biograferne så er nødt til at få mere indtjening fra reklamer, som så igen sender publikum hjem foran skærmene, da premiere filmene kommer her næsten lige så hurtigt som i biografen. Det lyder som en sand dødsspiral for biograferne.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 10:59
Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

... selve filmen vi så varede to timer og syv minutter, så derfor var billetterne lidt dyrere, hvilket jeg syntes er helt fair...

Øøh, hvordan fair?? To timer og syv minutter er da på ingen måde at betragte som en lang film idag. Så hvis biografen tager ekstra for en film hvis blot den er over to timer, så er det fandme frækt!

Sidebemærkning: kan huske dengang før vi fik kommerciel tv, da reklamerne før filmen ofte var en del af oplevelsen LOL
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

... selve filmen vi så varede to timer og syv minutter, så derfor var billetterne lidt dyrere, hvilket jeg syntes er helt fair...

Øøh, hvordan fair?? To timer og syv minutter er da på ingen måde at betragte som en lang film idag. Så hvis biografen tager ekstra for en film hvis blot den er over to timer, så er det fandme frækt!

Sidebemærkning: kan huske dengang før vi fik kommerciel tv, da reklamerne før filmen ofte var en del af oplevelsen LOL
Fair fordi jeg naivt har haft en idé om at biografen har ekstra udgifter på de længere film.
Det var tider i gamle dage, der syntes jeg det var sjovt at se Jolly cola reklamer og lignende og der var ikke så mange...syntes at når der som i går gik 30 minutter fra den annoncerede start til filmen virkelig startede, er alt for meget...
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne er trængte, deres eksklusive rettigheder til premierefilm er blevet indskrænket. Skyldes streamingtjenester som Netflix og andre. Man kan få den tanke at biograferne så er nødt til at få mere indtjening fra reklamer, som så igen sender publikum hjem foran skærmene, da premiere filmene kommer her næsten lige så hurtigt som i biografen. Det lyder som en sand dødsspiral for biograferne.

Det ser jeg som en god ting

Vil gerne se den nye James Bond i IMAX, eller imperial, men der er desværre alt for mange alt for små og ubrugelig biograf sale, og nogle bliver film holdt tilbage som enten slet ikke bliver vist i biografen, eller ikke bliver vidt mere.

Så hvis de store Hollywood studier fremover giver alle film samtidig global streaming premierer, vil det være en dejlig ting.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne er trængte, deres eksklusive rettigheder til premierefilm er blevet indskrænket. Skyldes streamingtjenester som Netflix og andre. Man kan få den tanke at biograferne så er nødt til at få mere indtjening fra reklamer, som så igen sender publikum hjem foran skærmene, da premiere filmene kommer her næsten lige så hurtigt som i biografen. Det lyder som en sand dødsspiral for biograferne.

Det ser jeg som en god ting

Vil gerne se den nye James Bond i IMAX, eller imperial, men der er desværre alt for mange alt for små og ubrugelig biograf sale, og nogle bliver film holdt tilbage som enten slet ikke bliver vist i biografen, eller ikke bliver vidt mere.

Så hvis de store Hollywood studier fremover giver alle film samtidig global streaming premierer, vil det være en dejlig ting.
Helt som ventet Dead
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

... selve filmen vi så varede to timer og syv minutter, så derfor var billetterne lidt dyrere, hvilket jeg syntes er helt fair...


Øøh, hvordan fair?? To timer og syv minutter er da på ingen måde at betragte som en lang film idag. Så hvis biografen tager ekstra for en film hvis blot den er over to timer, så er det fandme frækt!

Sidebemærkning: kan huske dengang før vi fik kommerciel tv, da reklamerne før filmen ofte var en del af oplevelsen LOL
Fair fordi jeg naivt har haft en idé om at biografen har ekstra udgifter på de længere film.
Det var tider i gamle dage, der syntes jeg det var sjovt at se Jolly cola reklamer og lignende og der var ikke så mange...syntes at når der som i går gik 30 minutter fra den annoncerede start til filmen virkelig startede, er alt for meget...


Hvid en film er lang kan den vises færre gange, tror det er derfor de tager ekstra, men de har også fjernet pausen mit filmen
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne er trængte, deres eksklusive rettigheder til premierefilm er blevet indskrænket. Skyldes streamingtjenester som Netflix og andre. Man kan få den tanke at biograferne så er nødt til at få mere indtjening fra reklamer, som så igen sender publikum hjem foran skærmene, da premiere filmene kommer her næsten lige så hurtigt som i biografen. Det lyder som en sand dødsspiral for biograferne.

Det ser jeg som en god ting

Vil gerne se den nye James Bond i IMAX, eller imperial, men der er desværre alt for mange alt for små og ubrugelig biograf sale, og nogle bliver film holdt tilbage som enten slet ikke bliver vist i biografen, eller ikke bliver vidt mere.

Så hvis de store Hollywood studier fremover giver alle film samtidig global streaming premierer, vil det være en dejlig ting.
Helt som ventet Dead


?
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu