recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24 minutter's biograf reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24 minutter's biograf reklamer

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 16:59
Alene det at slippe for folks uundværlige telefon, samt deres manglende evne til at holde kæft i mere end 10 minutter, gør glæden ved at se film hjemme ubetalelig. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 17:31
Især når telefonens skærm lyser op Angry
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Alene det at slippe for folks uundværlige telefon, samt deres manglende evne til at holde kæft i mere end 10 minutter, gør glæden ved at se film hjemme ubetalelig. 

Ja... Der er jo selvfølgelig andre biografgængeres uundværlige "legetøj"... Det er godt nok mange år siden, jeg sidst var i biffen - Aars Teaterbio... Der var lyden da så høj, at man IKKE kunne gennemføre en samtale! Der var GODT NOK knald på!

Billedkvaliteten var elendig, så derfor har JEG ikke været i biffen længe...


Redigeret af mnielsen - 30-Juli-2021 kl. 17:44
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....
Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen 
jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) 
Og ja kan leje filmen i 4K Wink
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....
Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen 
jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) 
Og ja kan leje filmen i 4K Wink

Jeg gav 120,- pr billet + 10,- for reservation... men så fik jeg også bonuspladsen i form af en ivrigt slik spisende nabo 😉
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....
Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen 
jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) 
Og ja kan leje filmen i 4K Wink

Prisen på leje premiere film hjemme bliver vist nærmere ca 160kr , hvilket absolut er helt fint . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....
Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen 
jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) 
Og ja kan leje filmen i 4K Wink

Prisen på leje premiere film hjemme bliver vist nærmere ca 160kr , hvilket absolut er helt fint . . 
100 kr er billigt , IMAX som er primium koster 160 kr pr person . med den billede og lyd komfort , kan ikke skabes hjemme , med mindre det er IMAX privat
 

Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Jeg gav 120,- pr billet + 10,- for reservation... men så fik jeg også bonuspladsen i form af en ivrigt slik spisende nabo 😉

Kiggede lige i den lokale bio:
Black widow, 133 minutter, 90 kroner og ingen reservationsgebyr.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Man betaler jo næsten ingenting for billetten, så de er selvfølgelig nødt til at vise en masse reklamer..., eller noget....

Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen 
jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) 
Og ja kan leje filmen i 4K Wink


Prisen på leje premiere film hjemme bliver vist nærmere ca 160kr , hvilket absolut er helt fint . . 
100 kr er billigt , IMAX som er primium koster 160 kr pr person . med den billede og lyd komfort , kan ikke skabes hjemme , med mindre det er IMAX privat
 



IMAX er også en dejlig oplevelse 👍
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Jeg gav 120,- pr billet + 10,- for reservation... men så fik jeg også bonuspladsen i form af en ivrigt slik spisende nabo 😉

Kiggede lige i den lokale bio:
Black widow, 133 minutter, 90 kroner og ingen reservationsgebyr.


Klaus
Det tror jeg også jeg gav i 2012 🙂

Frank
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 22:16
15 minuters reklamer før Den gode spion i vores lokale bif. 
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

15 minuters reklamer før Den gode spion i vores lokale bif. 
Det er til at overskue Smile

Frank
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu