|
24 minutter's biograf reklamer |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Alene det at slippe for folks uundværlige telefon, samt deres manglende evne til at holde kæft i mere end 10 minutter, gør glæden ved at se film hjemme ubetalelig.
|
||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6242 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Især når telefonens skærm lyser op
|
||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja... Der er jo selvfølgelig andre biografgængeres uundværlige "legetøj"... Det er godt nok mange år siden, jeg sidst var i biffen - Aars Teaterbio... Der var lyden da så høj, at man IKKE kunne gennemføre en samtale! Der var GODT NOK knald på! Billedkvaliteten var elendig, så derfor har JEG ikke været i biffen længe...
Redigeret af mnielsen - 30-Juli-2021 kl. 17:44 |
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay noget jeg har misforstået så, giver godt 100 kr for billet til en film i biffen jeg kan leje filmen senere til 49 kr og sidde i en god stol eller sofa - få kaffe og lidt godt brød og evt en Gin eller en god Øl, jeg ved godt hvad jeg vælger ;) Og ja kan leje filmen i 4K
|
||||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
Jeg gav 120,- pr billet + 10,- for reservation... men så fik jeg også bonuspladsen i form af en ivrigt slik spisende nabo 😉
|
||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Prisen på leje premiere film hjemme bliver vist nærmere ca 160kr , hvilket absolut er helt fint . .
|
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
100 kr er billigt , IMAX som er primium koster 160 kr pr person . med den billede og lyd komfort , kan ikke skabes hjemme , med mindre det er IMAX privat
|
||||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kiggede lige i den lokale bio: Black widow, 133 minutter, 90 kroner og ingen reservationsgebyr. Klaus
|
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
IMAX er også en dejlig oplevelse 👍 |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det tror jeg også jeg gav i 2012 🙂 Frank
|
||||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
15 minuters reklamer før Den gode spion i vores lokale bif.
|
||||
Frank13
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er til at overskue Frank
|
||||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |