recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24 timers tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24 timers tilbud

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 24 timers tilbud
    Sendt: 30-April-2014 kl. 09:05
Til de interesserede er der 24 timers tilbud hos Komplett. Blot en videreformidling, jeg har ikke lige set om der var noget godt

Redigeret af Prospect - 30-April-2014 kl. 09:07
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 09:33
Deres produktbeskrivelser er een gang bullshit!!!
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 12:29
55F8005 (JO TAK) til en OK pris - også selvom de ikke lige ramme de 9.999,- Elgiganten havde den til i en kort periode Cool

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Teksten er bare rimelig standard... Er du pisset af, af manglen på plasma eller har nogen tisset på din sukkermad? Wink

Redigeret af DavidHimself - 30-April-2014 kl. 12:34
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor irrelevant for emnet det end er, syntes jeg faktisk at Komplett er rigtig gode til at lave produktbeskrivelser ift. så mange andre internet butikker. Det er selvfølgelig langt hen ad vejen producentens egen salgs gas men det er jo ens for alle butikker.
Selv på de små varer har de produktbeskrivelser, billeder, videoer og overskuelige specifikationer.

Jeg syntes i hvert fald ikke det er til at tage fejl af hvad det er man køber og det er vel det, det handler om ?

Redigeret af Prospect - 30-April-2014 kl. 16:36
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu