|
24 timers tilbud |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2014 kl. 09:05 |
Til de interesserede er der 24 timers tilbud hos Komplett. Blot en videreformidling, jeg har ikke lige set om der var noget godt
Redigeret af Prospect - 30-April-2014 kl. 09:07 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Deres produktbeskrivelser er een gang bullshit!!!
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
55F8005 (JO TAK) til en OK pris - også selvom de ikke lige ramme de 9.999,- Elgiganten havde den til i en kort periode ![]()
Teksten er bare rimelig standard... Er du pisset af, af manglen på plasma eller har nogen tisset på din sukkermad?
![]() Redigeret af DavidHimself - 30-April-2014 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Hvor irrelevant for emnet det end er, syntes jeg faktisk at Komplett er rigtig gode til at lave produktbeskrivelser ift. så mange andre internet butikker. Det er selvfølgelig langt hen ad vejen producentens egen salgs gas men det er jo ens for alle butikker. Selv på de små varer har de produktbeskrivelser, billeder, videoer og overskuelige specifikationer. Jeg syntes i hvert fald ikke det er til at tage fejl af hvad det er man køber og det er vel det, det handler om ?
Redigeret af Prospect - 30-April-2014 kl. 16:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |