|
24h Le Mans 2015 - lørdag-søndag |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2015 kl. 02:29 |
Lige et heads-up til alle motornørder o.l.
TV2 sender tilsyneladende hele ræset i et hug, bortset fra aften-nyhederne. WUUHUU ingen tvivlsomme pay-per-view på pc'en, og ikke noget med at zappe rundt mellem 117 kanaler i år. (PS Eurosport sender omvarmningen til dem der kan klare over 24 timer non-stop). Jeg er nok ikke den eneste der kommer til at sidde klistret til skærmen i 24 timer i træk ![]() PS Fandt denne side, der viser en oversigt over Le Mans på tv og radio http://www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2015itv Redigeret af michael9000 - 13-Juni-2015 kl. 02:33 |
|
![]() |
|
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej ved da godt hvor min plads vil være fra kl.15 og 24 timer frem
![]() |
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Men uden Tom K. generelt og Jan Magnussen ude, så tror jeg sgu ikke at jeg gider i år.
Det skulle da lige være det traditionelle opvisningsløb med ældre racerbiler her i formiddag...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Indrømmet, at Big mag og Tom K ikke er med, dæmper interessen, men der er jo stadig danskere med, så skal stadig se det.
Skal på tur med den ældste,så det bliver ikke så mange timer i år. Men følger da med på mobilos I morgen skal jeg dog lige forbi dette link http://www.foxsports.com/motor/corvette-live-stream Corvette har lavet en aftale med foxsport om at streame fra bilerne (nu 1 bil) 24 timer. Så satser på lidt god lyd samtidig God ræs og god weekend p.s fedt at tv2 tager den hele vejen igennem
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Af ren nysgerrighed, er det rent faktisk lykkedes for nogen af jer at nappe alle 24 timer? Min rekord er 21 timer, jeg tiltede et par timer om formiddagen. Hvad angår dansk deltagelse eller ej så ser jeg Le Mans for motorløbets skyld, det er ikke vigtigt for mig om der er danskere med eller ej. Nogle af de sidste års løb hvor der har været positionskamp helt til måstregen har sgu været for fedt, jeg husker specielt det år hvor et par lmp2'ere lå og "byttede lak og sidespejle" i hidsige dueller helt hen til målstregen.
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Så røg #50 Corvetten med Kristian Poulsen på teamet også i barrieren samme sted, som Big Mag smadrede sin Corvette, så det bliver spændende om de kan få den klar til starten.
Tidligere så jeg omkring 20 timer af løbet (fik typisk 4 timers søvn ml. kl. 01.30 og 05.30). Redigeret af Thomas Jensen - 13-Juni-2015 kl. 10:20 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
Her er der også varmet op med Warmup og legends race. Grillen gjort klar og gutterne er ved at ankomme. Ærgerligt med Jans exit, men så det godt der er andre danskere med 👍 så må vi se om der kommer burn in på tv'et..! Her følger vi det nok på TV2 via tv'et, samt Eurosport og live timing på bærbar og tablet 😀
Jeg vil tro jeg har set 21 timer som maks gennem tiden. God lemans weekend der ude 🇩🇰 Redigeret af pmalm - 13-Juni-2015 kl. 13:24 |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
Bliver en god test af oled og burnin.
![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Kanont med et par live stream ved siden af tv'et :)
Jeg har tidligere set alle 24 timer, men de sidste par år har jeg snuppet en lur om natten. Men jeg hørte at kameraerne nu er bemandet hele natten, så det bliver lidt mere interessant i nat |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
https://www.youtube.com/watch?v=XyrcKvv-4pE
Redigeret af Henrik_s - 14-Juni-2015 kl. 00:09 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Nu igen! De er da helt vilde med at brænde biler af i år
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |