|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
FFDshow er da gude-programmet til mediacentre. Det eneste program man behøver have installeret |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Kan media centeret så vaske op og lave kaffe bagefter? FFdshow lider af en ekstrem elendig backup og vejledning. Du skal virkelig bruge meget tid for at finde ud af at udnytte FFDshow ordentligt, ja bare det at finde ud af hvad det er, tager en krig i sig selv. Det er et tidligere projekt, som har været stoppet og startet op af andre et par gange, (mener jeg det er) fordi det er open source program. Og det resultere i, at dels ligger der mange forskellige versioner ude på det ganske net, og dernæst så er det svært at holde rede i, hvad der er hvad. Og med tanke på, hvor mange som egentlig bruger det, så er ovenstående ret uforståligt. Jeg selv opgav i sin tid FFshow helt, da det viste sig, at 2 gange havde jeg hentet en "forældet" version, fra 2 forskellige steder. Btw. Bruger du også FFDshow til MKV filer?
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
De nyeste builds af ffdshow kan hentes her:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=173941 Der kommer ofte nye builds, så hvis man hele tiden vil have den nyeste, er det bare om at følge med... |
|
![]() |
|
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
hvad bruger du så Kandersen ? for jeg er også ved at være dødtræt at ffdshow. Og alle de muligheder der er skal man jo studere i 10 år :( |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
FFdshow kan også lave kaffe
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jamen, det er faktisk ret simpelt. Jeg holder mig til gængse formater, primært MPEG, og kan derfor nøjes med de indbyggede i Mediaplayer/WMC. Dog testede jeg en DivX i forbindelse med jeg rodede med at lave en af ungernes DVD film om til DivX format, for at se hvor godt/dårligt det blev. Der måtte jeg installer en codec til Media player før det virkede. Det betyder også, at jeg ikke kan se HD film og andre obskure formater på mit media center. Ikke endnu ihvertfald. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kan varmt anbefale Cyberlink PowerDVD. Den fungerer bare, og der er kun 2 hak der skal sættes (Audio format 2/5/7 kanal eller SPDIF og Video accelration slås til, hvis dit grafikkort har det) så kører den (også med HD materiale)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
hik7 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 235 |
![]() |
Test du lige om den afspiller 24p ordentligt med BD! Alt andet funker også fint for mig... har bare fundet ud af jeg skal ha et bundkort med Nvidia 9300chip.. |
|
Pioneer KRP 500A - Samsung SMT-H3126 - Playstation 3 - Denon 2807 - Fuld Dali Concept 5.1
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26487&PN=1 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har fundet ud af at det ikke vil gøre den store forskel....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |