recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24p smooth film på G20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket24p smooth film på G20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Grumpy Kiwi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Marts-2010
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: 24p smooth film på G20
    Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:25
Hej

Jeg har lige fået mig et Panasonic G20 50" og kan se at når man afspiller en blu ray film kan man slå noget der hedder 24p smooth film til. Hvad gør det i forskel? Er det noget der er værd at slå til når man ser film?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:31
Hej og velkommen til recordere.dkSmile , og tillykke med det nye tvSmile , 24smooth skal være " off " slået fra ved afspilning af Blu-ray , du kan evt læse om det på flatpanels/anmeldelsen af G20. Det gør det , hvis slået til , at det indsætter ekstra frames , og bliver lidt mere flydende (kunstigt) men hele ideen ved Blu-ray er at det nu kan vises korrekt med 24p , så du skal ikke slå det til , hvis du ønsker det skal vises korrekt...
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:42
Takker :)
Okay så lader jeg bare den være af :)

Så lige et andet spørgsmål. Kan det passe at G20 har markant dårligere responstid end et Samsung UE40b6050 lcd led tv? Grunden til jeg spørg er at jeg havde sådan et samsung før og når jeg spillede ps3 der på, så det godt ud og køre uden at flyde sammen, men efter jeg har skifte til G20 synes jeg det ligner noget fra et crt tv eller et af de første lcd med 1000ms respons. Jeg har prøvet et slå Intelegent Frame Creation til og det hjælper da også lidt på det, men synes stadig ikke det kommer op på samme niveau som mit gamle samsung. Er der evt noget man kan stille for at det bliver bedre, da jeg mest bruger det til at spille på?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:46
Hej , det kan jeg ikke svare på , men der burde ikke være noget input lag . Men der er der nok andre der kan svare på , om ikke andet om et par uger , når der er flere der har modtaget deres nye tv...
MVH
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:47

Er der forresten ikke en indstilling der hedder " game mode "...

MVH
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:54
Jo der er en spil indstilling. Men synes slet ikke den hjælper på det. Det bedste resultat er på biograf og så med Intelegent Frame Creation slået til.
Men venter og ser om der ikke kommer mere om tv'et senere.

Takker for svarene :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu