|
25% rabat på alle fladskærme |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tilbuddet udløb ved midnat (for lidt over 13 timer siden).... Opdagede det selv kl. 2356 Men tror nu også at man skal tage påstanden om, at det ikke bliver billigere med et gran (snarere et vognlæs) salt. Der skal nok komme samme/bedre tilbud i den kommende tid.... Redigeret af thor-thor - 04-Oktober-2020 kl. 13:14 |
|
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK tak. Jeg hjalp min nabo med et nyt tv og hun fik 500 kr rabat i mandags, hun kunne have fået 1600 kr rabat. Ærgerligt.
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er uheldigt. Tilbuddet var gældende i nogle dage, så vidt jeg husker fra i onsdags....
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
En anden gang, så har du jo 30 dages returret.
I reglen vil de jo gerne slippe for at de får en TV retur og så udbetaler de differencen. Det har jeg fået flere gange hos Elg. og Power. |
|
Gromit
Super bruger Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Funktioner
Tak(0)
|
Intet nyt under solen, hvad angår Black Friday som ofte kun har "manipulerede" og "sminkede" og "falske" før priser. Det har DR Kontant, Forbrugerombudsmanden, og i særdeleshed Flatpanels slået fast gentagende gange de sidste fem år. Black Friday er langt hen af vejen "sjældent" billigere end på andre dage på året. Tit kan en given skærm på andre tider af året købes billigere end på FB. Hvis man VIRKELIG skulle være så heldig, at finde et godt og "ægte" tilbud på FB, ja så er fladskærmen hurtigt udsolgt, da de "KUN" havde ganske få (ofte under fem) tilbage. Same, same, same snak, hvert evigt eneste år.... Gør nu jeres research ellers betaler I som udgangspunkt ALT, ALT for meget. I tilfældet med 25% rabat, så gælder rabatten kun på "ikke" annoncerede fladskærme. For et par måneder siden kunne man spare over 8000.- på Panasonic TX-65HZ2000, som hverken set billigere før eller siden. Kanon pris...! Men hvis man forbruger virkelig har lyst til, at BETALE mere end, hvad man kan få en en given fladskærm til. jamen, så kom glad. Det tror jeg butikkerne bliver glade for. Redigeret af Gromit - 06-Oktober-2020 kl. 16:30 |
|
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |