|
2560x1440px på et Gigabyte GA-H87N-WIFI bundkort? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2015 kl. 19:32 |
Hejsa
Er i tvivl om jeg tyder specifikationerne korrekt og vil gerne vide om jeg (med et godt resultat) kan bruge en 27" med opløsning på 2560x1440px med et Gigabyte GA-H87N-WIFI bundkort? I specs står 2560 x 1600 @ 60 Hz - men det er jo ikke 2560x1440... http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4601#sp - eller skal jeg ud at se efter et nyt bundkort eller et dedikeret grafikkort? Mh Tommy |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der står den kan klare 2560x1600 ved 60hz -så klarer den også alt under. Desværre skal du bruge hdmi portene. DVI kan ikke bruges og der er ingen displayport (jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor man ikke anvender displayport noget mere. Du kan altid kable dig videre til en anden port fra den.)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |