|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vennervald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 20-November-2006 kl. 22:24 |
Hejsa Jeg er lige flyttet ind i et rækkehus og skal bruge et 26'' LCD TV til at se alm. tv, dvd, billeder mv. på. Alle idéer er velkomne. Mvh |
|
![]() |
|
tintin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej
Jeg er lidt i samme båd. Jeg har kig på Panasonic's TX26LX600. Forgængeren TX26LX60 fik rigtige gode anmeldelser i TÆNK i oktober måned, dog i 32" udgaven. Er der nogle her der har erfaring med nogle af disse LCD'ere? |
|
![]() |
|
vennervald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej igen Er der virkelig ikke flere, der har kendskab til nogle gode 26'' LCD TV? Det er ret indviklet at finde, synes jeg. Alle top-modellerne kommer som regel ikke i en 26 tommer udgave. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Tintin Jeg har kigger lidt på Panasonic'en, og umiddelbart lyder det som et rigtig godt bud. Den er også rigtig flot. Ved du om Panasonic har verdensgaranti? Så man kan købe i tyskland uden at skulle sende den tilbage ved fejl? |
|
![]() |
|
tintin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej vennervald
Jeg har også forhørt mig her på sitet. Se tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17756& PN=3 Jeg synes ikke jeg er blevet meget klogere. Det er vist ikke hlet entydigt. Redigeret af tintin - 05-December-2006 kl. 07:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |