|
2600K Intel mATX PC sælges el. byttes til bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2014 kl. 17:50 |
Jeg vil gerne have en ny bærbar, og vil derfor sælge eller bytte min PC til en god bærbar. PC'en har været (sparsomt) brugt som HTPC. Specs:
Bitfenix kabinet + AsRock bundkort + Scythe køler er købt fra ny december 2013. CPU, PSU og SSD havde jeg i forvejen.
Alt i alt en lækker, hurtig og støjsvag maskine der kan klare det meste. Der mangler blot en skærm og evt. grafikkort, hvis du vil spille krævende 3D spil. Den virker naturligvis 100%. :)
Billeder: http://imgur.com/a/5ldqA -------------------------------------
Jeg søger som sagt en bærbar computer. Den skal have min. 15" skærm og være støjsvag (vigtigt!). Ellers ved jeg ikke lige, hvad den skal indeholde, så prøv at byde ind. :)
Min PC befinder sig på Frederiksberg, så du skal kunne afhente hos mig. EDIT: Nu også ren salg! Redigeret af Madmanden - 23-August-2014 kl. 09:16 |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et HBO på maskinen?
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Byder 1500 afhentet.
Redigeret af gigabyte - 23-August-2014 kl. 18:59 |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Nej tak, selv de 2.000,- var for lidt til at jeg vil sælge.
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Har du et HBO?
|
|
![]() |
|
HBO 2.500,-.
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Ok... Sig til hvis du er villig til at komme ned til omkring 2000.
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
2,5k er for meget imo, så jeg springer fra :).
Held og lykke med salget. |
|
![]() |
|
Det er bare i orden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |