|
27" kombineret monitor og tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 22:31 |
Hej
Jeg har fået den ære at skulle finde en ny skærm til min kæreste. Hun vil bruge den som både monitor til sin bærbar og som tv. Vi kigger derfor kun på skærme med indbygget tuner. Hun vil desuden tilslutte en bluray-afspiller til den. Jeg har fundet et par bud, og den her LG er umiddelbart mit bedste: http://www.edbpriser.dk/skaerm/lg-dm2752d-pz-mat-sort-id-7147201.aspx Er der andre som har erfarringer på området og/eller andre forslag? Følgende kriterier skal være opfyldt: - 27" Full HD - Indbyggede højttalere - 2 HDMI indgange - Indbygget tv-tuner (T/C) - Skal kunne VÆGMONTERES! - Max 3300 kr. Kom endelig med bud
![]() |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elgiganten har da også nogle alternativer, nu skriver du jo ikke max 27"
eksempelvis |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Det bliver for stort. Hun skal som sagt bruge den som monitor, og kommer til at sidde på 1 meters afstand eller lign., så er 27" må være højden, nu hvor opløsningen ikke er højere.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Du har helt ret, jeg ville endda nok prøve det inden køb - personligt vil jeg ikke sidde 1 meter fra en 27" med kun 1080p.
|
|
![]() |
|
Hun er ikke så kræsen, så jeg tror ful hd på 27" vil være fint nok til hende, men større vil være generende for alle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |