recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 27" kombineret monitor og tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

27" kombineret monitor og tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 27" kombineret monitor og tv?
    Sendt: 24-Februar-2013 kl. 22:31
Hej

Jeg har fået den ære at skulle finde en ny skærm til min kæreste. Hun vil bruge den som både monitor til sin bærbar og som tv. Vi kigger derfor kun på skærme med indbygget tuner.
Hun vil desuden tilslutte en bluray-afspiller til den.
Jeg har fundet et par bud, og den her LG er umiddelbart mit bedste:
http://www.edbpriser.dk/skaerm/lg-dm2752d-pz-mat-sort-id-7147201.aspx
Er der andre som har erfarringer på området og/eller andre forslag?

Følgende kriterier skal være opfyldt:
- 27" Full HD
- Indbyggede højttalere
- 2 HDMI indgange
- Indbygget tv-tuner (T/C)
- Skal kunne VÆGMONTERES!
- Max 3300 kr.

Kom endelig med bud Smile
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 00:51
Elgiganten har da også nogle alternativer, nu skriver du jo ikke max 27"
eksempelvis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 08:22
Det bliver for stort. Hun skal som sagt bruge den som monitor, og kommer til at sidde på 1 meters afstand eller lign., så er 27" må være højden, nu hvor opløsningen ikke er højere.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af Andersss Andersss skrev:

Det bliver for stort. Hun skal som sagt bruge den som monitor, og kommer til at sidde på 1 meters afstand eller lign., så er 27" må være højden, nu hvor opløsningen ikke er højere.

Du har helt ret, jeg ville endda nok prøve det inden køb - personligt vil jeg ikke sidde 1 meter fra en 27" med kun 1080p.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 08:39
Hun er ikke så kræsen, så jeg tror ful hd på 27" vil være fint nok til hende, men større vil være generende for alle.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu