|
29 tommer 21:9 monitor i hvilken butik? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-April-2013 kl. 20:30 |
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan jo se på denne liste og se om du har en forhandler i nærheden af dig som du har lyst til at kontakte i håb om at de har den stående fysisk i butikken
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Du kan vel se den i butikken, hvor du vil købe den?
Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
njaa det er nok i virkeligheden problemet ikke? - han er ikke interesseret i at købe i butik, blot se den. Personligt ville jeg dog nok selv gå efter en u2713H i stedet - man får lige 400 pixels ekstra i højden til en lavere pris. Så kan det godt være skærmen er god at se film på, men skal man arbejde en smule, så er de 400 ekstra pixels helt klart værd at tage med.
Det bedste bud for at se om nogen har dem stående vil nok være enten fona/expert eller en af de andre større kæder som vælger at forhandle Dell. Det er trods alt et ret begrænset klientel der er for den slags skærme, så jeg tror ikke den lille forhandler nede på hjørnet ville tage dem hjem til demo i salgslokalet. |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Jeg bor omkring KBH og konstaterede at Føniks computer forhandler begge skærme men de har kun en til udstilling i deres butik i Århus.
claus_jac hvad er det for en kommentar? Jeg handler der hvor det er billigst,og hvis en fysisk butik har prisgaranti som så mange har så handler jeg gerne der. |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
Jeg tror at han tænker på at du vil købe den billigst muligt (som regel på nettet), men vil se den i en fysisk butik. De to ting modsiger som regel hinanden. Du oplever jo netop en af ulemperne ved nethandel...
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Og det er så på deciderede webshops, hvor der ikke skal bruges tid/penge på folk der kommer ind forbi for at se skærmen rent fysisk. Jeg forstår udmærket godt kommentaren, for du vil gerne bruge en forhandlers tid/penge på at se på en skærm, fo at gå hjem og købe den billigst muligt på nettet. Lige netop dette gør at de fysiske butikker dør ud og det er svært at se på varerne. Men så er det jo godt at du kan købe skærmen billigt og returnere den, hvis ikke den passer dig. Du kan så vurdere om ikke det var bedre at smide returportoen som ekstra betaling i den fysiske butik..... Klaus |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Lige præcis Klaus og Jesper - MEN han behøver slet ikke gå i en butik længere for at se LG'en! :D den kan ses her
så kan han bare købe den i den webshop han nu synes - OG til trådstarter - nej det er rent faktisk de færreste butikker der kan lave prisgaranti mod webshops med mindre de er MEGET store. De får simpelthen ikke tingene til de samme priser og har ikke de samme udgifter som webshops har. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |