|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wuhtzu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 13-Marts-2008 kl. 19:27 |
Hey
Jeg har 2x FloppyDTV S2 kort og skal til at sætte nummer 2 i mediacenteret nu, men jeg har kun 1x firewire bag på computeren og 1x på bundkortet (til frontpanel firewire) Kan jeg forbinde de to kort i "serie" som illustreret på billedet her: http://wuhtzu.dk/random/2x_floppydtv_serie.jpg Altså forbinde de to kort med hinanden og på den måde kun behøve 1 firewire stik? Med venlig hilsen Wuhtzu Redigeret af Wuhtzu - 13-Marts-2008 kl. 19:28 |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Jeg kører med stort held med 2 FireDVT-DVB-C i serie. Kender ikke så meget til FloppyDTV, men hvis de rødt afmærkede kabler er firewire, ser det rigtigt ud. EDIT: Jeg vil mene, at du også skal have et antennekabel mellem de to Floppy'er. Ja... og dog, ser ud til at hver Floppy skal forbindes til antenne. På FireDTV er der 2 antennestik. Her slipper man så for at have en splitter. Redigeret af Delphi - 13-Marts-2008 kl. 23:53 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
ja det er sådan det gøres.. |
|
![]() |
|
fuldfart ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
...lige et dumt (uerfarent) spørgsmål... Mvh. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Se og optage 2 forskellige programmer samtidigt...
Optage 2 forskellige programmer samtidigt.. Dvs. at man kun kommunikerer med HTPC-en og ser kun dens brugerinterface, TV-et er at betragte som en PC-monitor, der viser det, HTPC-en udsender via grafikkortet... ...Og når det drejer sig om kabel-tv, kan man jo derudover også udnytte TV-et tuner. (måske kun analogt) Udnytter man denne mulighed, får man et ekstra brugerinterface (og fjernbetjening), nemlig TV-ets. Dvs. man har så f.eks. 2 forskellige måder at skifte kanaler på, den ene måde er hvordan man gør i forhold til HTPC-en og den anden hvordan man gør med TV-et software .... HTPC-en fordel er at man kun har et slags bruger-interface til alle funktioner og en fjernbetjening.... (og på den måde også høj WAF) Redigeret af avh - 16-Marts-2008 kl. 08:18 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |