|
2xRTX2080ti til 3D rendering SLI bridge? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
GuggiZ
Ny bruger Oprettet: 23-December-2016 Sted: Odense Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Claus - Der er selvfølgelig stadier af det jeg laver hvor det ikke er nødvendigt med mange renderinger, som f.eks. modellering og fastlæggelse af kameragang ved animationer. Men der er meget lidt gentagelser i det jeg laver (freelance kreativ reklame) og når du arbejder med materialer, lyssætning eller f.eks. kameraets depth of field, så kan man ikke "stole på sig selv" når det kommer til detaljerne. Der er simpelthen så mange kombinations muligheder af alle de faktorer der spiller ind på det endelige resultat.
Vedhæftet kan du se måden du f.eks. arbejder med materialer - dér er det sgu svært bare at stole på sig selv https://ibb.co/nDf70Mm (faktisk kan netop en produktdesigner der skal tjekke at tingene er aligned, være fuldstændig ligeglad med renderinger - til det formål er viewporten man arbejder i langt det bedste) Med Redshift betaler jeg ikke pr. node men licensen indeholder brug af op til 5 nodes - og teoretiske 20 RTX2080ti (5x4) er vist rigeligt til mig. Jeg gætter på at en Mac Pro der performer som min konfiguration med 24-cores, 64 Gb ram, 4 TB SSD og 2x RTX2080ti vil løbe op i 3 gange prisen på min kommende PC. Jeg ville med glæde betale halvanden gang prisen for at blive på Mac, men det er jeg 100% sikker på at jeg ikke kommer til at kunne slippe med.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville afbestille med det samme - det giver ingen mening at købe noget på den gamle Ryzen 2 arkitektur, som andre herinde også har skrevet. Specielt når du nævner programmer der kun benytter single core, så er den væsentligt svagere end de andre alternativer på markedet. Vælg den nye Threadripper 3 eller spar nogle penge og køb Ryzen 9 3950X. Du har jo 14 dages fortrydelsesret, når det er købt som fjernsalg.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |