|
3.0 surround aktive højtalere |
Besvar |
Forfatter | ||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2037 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-December-2023 kl. 11:45 |
|
undrer mig over hvorfor der ikke udvikles nogle aktive højtalere med indbygget surround.
Jeg gider ikke soundbar pga alt for ringe kanal seperation... så vil gerne have 3 små højtalere R/L/C uden en surround reciever... Findes dette overhovedet? Redigeret af mbm1 - 08-December-2023 kl. 11:46 |
||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved ikke?
Men System Audio har jo den lille Hub til formålet og diverse Silverback højttalere. |
||
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil virke med 3 styk SA Silveback ht.
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen receiver og kun aktive højttalere? Det leder mine tanker hen på mit 1.forsøg på surround sound tilbage i 1998, et Jbl system hvor subwooferen havde alle forstærkerne indbygget og så fem bitte små satellitter. Det spillede i øvrigt ganske forfærdeligt...men hvorfor jeg ligesom drager en sammenligning med dine tanker er fordi at det du tænker vil kræve at alt tilsluttes til en master som skal styre det hele. Hvordan ser du film? Blue Ray, streamer eller kun via tv? Jeg ville klart vælge en receiver og finde tre højttalere. Frank
|
||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af FLarsen - 09-December-2023 kl. 08:25 |
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |