|
3.1 kompakt reciever med Airplay/spotify |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1049 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da du formentlig oftest vil bruge en fjernbetjening og sjældent har behov for direkte betjening af receiveren, kunne en simpel løsning være lodret montering.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joo det er egentlig det jeg ønsker, samt infodisplay. Min løsning p.t. er en gammel Yamaha som jeg har placeret under sofaen så er den gemt væk. Så har jeg en pc med XBMC koblet på som jeg bruger til film og musik. Det fungerer som sådan ok indtil jeg "Gider" købe noget nyt. Det jeg savner lidt er mit display. Jeg kan ikke se hvilket radiokanal den står på. Eller om den afspiller i DTS eller stereo etc. og så kunne det jo også være ret med noget HDMI ARC, air play etc. Men ser at en ny Yamaha rx-v473 har noget app til ipad/phone med en masse info på. Så har jeg reelt behov for at kunne se displayet eller få jeg alt info på ipadén ? Fo rså kunne den jo stadig stå gemt under sofaen. http://www.nbradio.dk/shop/yamaha-rx-v473-surround-7795p.html Og så er prisen jo også meget attraktiv :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |