recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3.1 kompakt reciever med Airplay/spotify
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3.1 kompakt reciever med Airplay/spotify

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1049
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:30
Da du formentlig oftest vil bruge en fjernbetjening og sjældent har behov for direkte betjening af receiveren, kunne en simpel løsning være lodret montering. 

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Da du formentlig oftest vil bruge en fjernbetjening og sjældent har behov for direkte betjening af receiveren, kunne en simpel løsning være lodret montering. 

Joo det er egentlig det jeg ønsker, samt infodisplay.
Min løsning p.t. er en gammel Yamaha som jeg har placeret under sofaen så er den gemt væk.
Så har jeg en pc med XBMC koblet på som jeg bruger til film og musik.
Det fungerer som sådan ok indtil jeg "Gider" købe noget nyt.
Det jeg savner lidt er mit display. Jeg kan ikke se hvilket radiokanal den står på. Eller om den afspiller i DTS eller stereo etc. og så kunne det jo også være ret med noget HDMI ARC, air play etc.

Men ser at en ny Yamaha rx-v473 har noget app til ipad/phone med en masse info på.
Så har jeg reelt behov for at kunne se displayet eller få jeg alt info på ipadén ?
Fo rså kunne den jo stadig stå gemt under sofaen.
http://www.nbradio.dk/shop/yamaha-rx-v473-surround-7795p.html

Og så er prisen jo også meget attraktiv :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu