|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
||
Tjah, men kan godt lide at have sikkerheden ved den danske lovgivning om retur/bytteret samt reklamation i min hånd.
Beklager, men det den samme som jeg linkede til tidligere, den ligner rigtig godt, men er ikke den rigtige, men du skal ik være ked af det, fik heller ik læst ordenligt på tingene til at starte med ![]() |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Ja jeg sov lige lidt der, så ikke den detalje.
Angående ebay, reklamation osv så har jeg købt lidt af hvert af billige ting fra især Hongkong, én gang modtog jeg en lommelygte til omkring 20kr, den var defekt ved ankomsten så jeg skrev til forhandleren der dagen efter sendte en ny. På eBay er sælgere normalt meget bange for at man giver dem en dårlig vurdering for så går det ud over deres rang og det skræmmer kunder væk. Har også flere gange købt hdmi og dvi kabler fra engelske forhandlere, flere af kablerne er næsten identiske med dem der bliver solgt i danske webbutikker men bare noget billigere. Det er dog fair nok hvis man ikke vil købe fra udlandet eller netbutikker, så bliver man bare afskåret fra nogle ting. |
|||
![]() |
|||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
||
@db89 - true true, men den del er jeg villig til at gå med til, så længe butikken er fra DK er jeg frisk! ;)
|
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
![]() |
|||
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
||
Der er denne her - 3,5mm jack han vinkel til 3,5mm jack han lige - med 1,5m kabel...?!?
http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adap_kabel/35_minijack_han_vinkel_kabel_15_m_4247_da.html Kræver så en hun hun adapter hvis du vil have sat ørebøffer til: http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adapter/35mm_minijack_hun_35mm_minijack_hun_953_da.html eller http://www.av-cables.dk/lydkabler/minijack_kabel/minijack_adapter/35mm_minijack_hun_35mm_minijack_hun_2978_da.html Redigeret af twilight - 02-Oktober-2011 kl. 11:42 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja det selvfølgelig rigtig nok, men ledte nu bare efter en lille adapter i stedet for alt det meget sjov der, har rigeligt kabel liggende i forvejen, så har ikke brug for at få mere hvis det kan undgås!
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Så køber du det vinkelstik som jeg linkede til, og får det monteret. Problem løst.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
||
3 1/2 tomme!? Det er sgu da et stort stik
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
haha! ja får først set den fejl nu, tankebøf ![]() @Radiomanden - gider ikke ødelægge min ledning, og har som sagt ikke forstand på at lodde eller noget, så det er udelukket! |
|||
|
|||
![]() |
|||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2410 |
![]() |
||
Ja, det er noget værre noget hvis man kommer i klemme uden dansk købelov med et stik der har kostet en formidabel tyvekrone, det kan jeg godt se, uhada.. |
|||
![]() |
|||
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
![]() |
||
Har sådan et stik liggende som jeg brugte til min fladskærm så den kunne komme helt ind til muren.. Hvor bor du? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det en princip sag, mere er der ikke at sige om det!
Nordsjælland? - Er du sikker på både han og hun stikket er 3.5mm minijack? har nemlig fået købt et ved en fejl hvor han stikket var 2.5mm microjack. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
![]() |
||
Jeps... er 100% sikker da jeg brugt samme stik som før bare med den som mellemled.
Men bor ved Vejle, så det duer ikke rigtig.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |