recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3.5" minijack vinkel adapter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket3.5" minijack vinkel adapter?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Jeps... er 100% sikker da jeg brugt samme stik som før bare med den som mellemled.
 
Men bor ved Vejle, så det duer ikke rigtig.


kan vi finde ud af noget med og sende? Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 19:36

Til de penge den er værd er det vidst for besværligt

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Til de penge den er værd er det vidst for besværligt



Hvad mener du?
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 20:05
Jeg mener at den værdi den kan sælges for er mindre end den værdi min tid og enegi, som skal bruges på tjek af kontooverførsel og tur til posthuset, repræsenterer... Havde jo været lige til hvis du bare kunne komme og hente den.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 20:23
hmm, det syntes jeg så er lidt tamt, at gøre en "god gerning" ved lige og hoppe ind og tjekke sin netbank, og så tage et smut forbi posthuset hvis man alligevel er af sted og smide sådan en i et pakkebrev og sende af sted, mener jeg ikke der kan sættes pris på, men blot er småting som burde være til at overkomme hvis det kunne glæde og hjælpe et andet menneske, og hvis du så endda får en bette mønt samt at porto bliver betalt for dig? men tjah det jo dit eget valg, syntes nu bare det småligt.

Personligt kan jeg sige at jeg til hver en tid havde gjort det hvis det kunne glæde et andet menneske, sendte da et USB lydkort af sted til en her inde fra, blot for at han betalt for porto, fik intet for det ellers, da det skulle bruges til hans bryllup inden få dage.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 20:31

Nærmeste posthus er 10 km væk og kører 50 timers arbejdsuger pt., så er lidt hårdt hængt op.. Kommer jo også an på hvad en bette mønt er, mener bare at det er meget arbejde i forhold til hvis du bare kunne have afhentet den som jeg håbede på. 

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Martin Pedersen Martin Pedersen skrev:

Nærmeste posthus er 10 km væk og kører 50 timers arbejdsuger pt., så er lidt hårdt hængt op.. Kommer jo også an på hvad en bette mønt er, mener bare at det er meget arbejde i forhold til hvis du bare kunne have afhentet den som jeg håbede på. 



Ja okay, men nu tænkte jeg på en 50-60 kr inkl. fragt? eller hvis det for lidt er du velkommen til at brokke dig Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 22:45
Fantastisk underholdende tråd, den her.

Du vil ikke købe et spritnyt stik for en tyver fra en udenlandsk webshop fordi du af princip insisterer på at være beskyttet af dansk købelov og returret og alt det der, men du vil gerne købe Martin's brugte for 50-60 kroner selv om det brugtkøb i sagens natur heller ikke giver dig fortrydelses- og reklamationsret.

Hvis man så kigger på hvad der har været af tvister her på recordere.dk gennem tiderne over brugtkøb hvor der er gået ged i tingene, hvor postdanmark har fået smidt varen væk og det bøvl der følger i kølvandet, så er det interessant at du hellere vil betale den tredobbelte pris for at få en brugt vare, ingen returret eller reklamationsret og risikere at du og Martin ender i en bøvlet situation end at slippe billigere, få en ny vare, nyde godt af ebay's køberbeskyttelse og lur mig om ikke også du får returret og reklamationsvilkår ved nykøb der matcher de danske hvis blot du køber indenfor EU.

Hurra for principperne, lol.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 22:56
Måske meget muligt, men som jeg har sagt tidligere, bryder mig ikke om udenlands firmaer og den slags, så vær nu sød at stoppe det pis tak! det ved at blive lidt belastende og høre på -.-'
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

hmm, det syntes jeg så er lidt tamt, at gøre en "god gerning" ved lige og hoppe ind og tjekke sin netbank, og så tage et smut forbi posthuset hvis man alligevel er af sted og smide sådan en i et pakkebrev og sende af sted, mener jeg ikke der kan sættes pris på, men blot er småting som burde være til at overkomme hvis det kunne glæde og hjælpe et andet menneske, og hvis du så endda får en bette mønt samt at porto bliver betalt for dig? men tjah det jo dit eget valg, syntes nu bare det småligt.

Personligt kan jeg sige at jeg til hver en tid havde gjort det hvis det kunne glæde et andet menneske, sendte da et USB lydkort af sted til en her inde fra, blot for at han betalt for porto, fik intet for det ellers, da det skulle bruges til hans bryllup inden få dage.

Du kunne hjælpe DIG selv meget ved at begynde at handle over nettet fra bl.a. eBay... Sæt dig ind i regler/forsikring ved at handle over nettet med kreditkort/Paypal, og FORSTÅ det...

Når du så har læst og forstået hvordan det fungerer (som du jo tydeligvis ikke gør), så kan du så overveje hvad du så mener om det "at handle fra udenlandske sider", og hvis du så stadig ikke vil det, fordi det er en princip sag, så har jeg kun ét svar til dig, og det er = 

God e-shopping frem over... Big smile Big smile Big smile
          
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 23:09
Og hvad er det lige der får dig til at tro jeg ikke forstår det?
tro mig, jeg forstår udemærket hvordan det fungere!

men jeg tror bare tråden her skal lukkes, for det begynder tydeligvis at blive til en børnehavetråd fra jeres side af, og ikke til en hjælp som egentlig var det jeg bad om til at starte med..

Tak for lort siger jeg bare! Dead
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Martin Pedersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-August-2008
Sted: 7160, Denmark
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Fantastisk underholdende tråd, den her.

Du vil ikke købe et spritnyt stik for en tyver fra en udenlandsk webshop fordi du af princip insisterer på at være beskyttet af dansk købelov og returret og alt det der, men du vil gerne købe Martin's brugte for 50-60 kroner selv om det brugtkøb i sagens natur heller ikke giver dig fortrydelses- og reklamationsret.

Hvis man så kigger på hvad der har været af tvister her på recordere.dk gennem tiderne over brugtkøb hvor der er gået ged i tingene, hvor postdanmark har fået smidt varen væk og det bøvl der følger i kølvandet, så er det interessant at du hellere vil betale den tredobbelte pris for at få en brugt vare, ingen returret eller reklamationsret og risikere at du og Martin ender i en bøvlet situation end at slippe billigere, få en ny vare, nyde godt af ebay's køberbeskyttelse og lur mig om ikke også du får returret og reklamationsvilkår ved nykøb der matcher de danske hvis blot du køber indenfor EU.

Hurra for principperne, lol.
 
Var jo også derfor jeg mente det ikke kunne betale sig med at sende hvis man får 20 kr. for det som den kan købes til i udlandet.
 
 
Men hvis du virkelig gerne vil have den fra dk kan vi godt sige de 50 + porto, men kan ikke love jeg
får sendt den samme dag.. Og skulle postdanmark smide brevet væk kan jeg ikke gøre noget med mindre du ønsker den sendt som pakke eller rekommanderet.


Redigeret af Martin Pedersen - 03-Oktober-2011 kl. 16:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu