|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() Sendt: 30-Juni-2008 kl. 22:17 |
ok - nogen der ved om det er muligt at finde en som denne http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.9306 i lille Danmark (eller Sverige) ?? Redigeret af spawn - 30-Juni-2008 kl. 22:33 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Spawn, de sender fragtfrit til Danmark.
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Wåt ? - herligt Jamen - jeg har så også lige ordret 2 stk. Den er jo som skabt til vores popcorn
Redigeret af spawn - 30-Juni-2008 kl. 23:48 |
|
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Har I modtaget, og dur det?
Overvejer at bestille en, men hvilken harddisk vil I anbefale til min popcorn? Troede lige jeg kunne bruge min oprindelige ps3 40gb disk, men det er jo sata, så det dur ikke. Måske der er andre der vil være med til at bestille en 2,5->3,5 converter? |
|
Søren
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Den er afsendt fra Hong Kong i går men ikke kommet endnu. Som nævnt ovenfor sender firmaet fragtfrit til Danmark, så man kan roligt bestille på individuelt basis. Af hensyn til tolduvæsenets lange fingre, er det også en fordel at pakkens værdi er under 80 kr. Redigeret af JesperLund - 04-Juli-2008 kl. 23:31 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Du ville godt kunne bruge din oprindelige PS3 disk, med en sata til ide converter, sådanne findes også - men ellers så er en 2.5 ide disk ikke så dyr og sammen med denne konverter vil det spille max. En anden mulighed er måske også denne 500GB Hitachi Cinemastar 3.5" disk der er specielt udviklet til harddiskrecordere og videostreaming og derfor fokuserer på lavt støjniveau og lavt strømforbrug http://www.multimediaworld.dk/templates/imw-product.asp?Prod uctGuid=HCP725050GLAT80
Redigeret af spawn - 05-Juli-2008 kl. 00:07 |
|
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
ok, så bestiller jeg.
Det er daok, med den harddisk, men jeg kan se at det er 7200rpm, så den bliver nok varm.. En 2,5 koster ikke meget nej, men hvilket mærke anbefaler I? Det er jo ikke nemt om man skal vælge seagate, Hitachi eller samsung som vist er de foretrukne. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er vist hip som hap Gå efter den der giver flest mb pr.krone - pt. er 160gb diske dem der prismæssigt bedst kan betale sig.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Som rå storage synes jeg at 2.5" diske er for dyre. Her vil jeg foretrække 1 TB eller 750 GB 3.5" diske i en NAS eller [Linux] Home Server. Hvis man bare skal se film, synes jeg egentlig at PCH er bedre uden en harddisk, forudsat at man har mulighed for at trække lidt netværkskabel. Når jeg alligevel vil prøve med at harddisk, er det for at kunne lege med muligheden for at installere egne services på PCH (Linux er sjovt!) og få adgang til de services som forudsætter at man har en BitTorrent klient på PCH (Vuze TV). Jeg har bakset med en lille 4 GB IDE flash disk, men den kan PCH ikke lide. ![]() Derfor har jeg tænkt mig at smide en lille 80 GB 2.5" disk i (hehe, "lille", time flies, jeg husker stadig min første harddisk på 30 MB som kostede over 3000 kr). Redigeret af JesperLund - 05-Juli-2008 kl. 13:55 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har allerede en NAS med 3 TB i RAID 5.
Den HD der skal i Popcorn er bare til at lege med.. Men hvis prisen for 80GB er 300 og 160GB er 350, så er det jo dumt andet end at smide den på 160 i. Så en Hitachi eller Samsung 2,5 160GB bliver det nok til. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Var også sådan jeg tænkte Jeg skal ikke selv bruge en - har allerede 10 stk. 40gb 2.5" ide diske liggende, hvoraf 4 stadig er spritnye i forseglede antistatposer. Og ligesom jer bruger jeg også andet storage så den disk jeg sætter i er kun til at lege med.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik et track-and-trace nummer fra DealExtreme, og guess what
4. juli 2008 15:40 Registreret i udlandet 5. juli 2008 18:17 Afsendt til DANMARK 7. juli 2008 12:19 Ankommet til DANMARK Fra Hong-Kong til Danmark henover week-end'en!! I know, nu begynder de virkelige vanskeligheder idet PostDanmark skal stå for udbringningen. Jeg har heller ikke fået leveret en 2.5" IDE disk endnu, men hvis jeg får min converter i morgen, gælder det samme sikkert for Spawn (?), og han er jo den lykkelige indehaver af hele 10 IDE diske. ![]() Redigeret af JesperLund - 08-Juli-2008 kl. 00:35 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |