|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Det lyder spændende...
Bestilte igår, og den står på "Waiting for supplier", men jeg regner nu heller ikke med at der sker noget før om 1 uges tid. Min IDE ankommer imorgen, så jeg er klar når de(bestilte 2 stk.) kommer. Giv endelig lyd når I modtager og har testet resultatet. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Lyder godt Jesper - min tracking siger godtnok stadig kun shipped men nu må vi se :) Ja - jeg har disse diske liggende som overskud fra et laptopudrulnings projekt jeg var ansvarlig for på mit tidligere arbejde. Har brugt dem som små eksterne diske og reservediske til et par IBM laptops jeg også har arvet på jobbet - der falder jo altid lidt af når man arbejder med IT og det er altid rart med sådan lidt lager |
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeg har lige fået min PCH med posten i dag
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det var det som var pointen... Tillykke med din PCH - glæd dig. Redigeret af JesperLund - 08-Juli-2008 kl. 20:22 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Nu har jeg modtaget min converter, og skal igang med at montere harddisk, og efterfølgende converter incl. harddisk i min PCH.
|
|
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
Det spiller bare max. Der var lidt bøvl med at få disken sat til, da den ikke helt passede pga strømstikket der ikke sidder det helt samme sted som på en 3.5.
Men det lykkedes, og er nu ved at overføre nogle testfiler. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Er der nogen der har prøvet ide til sata converter...
det lader til at der er flere forskellige modeller, men er der nogen der virker. er ikke så heldig at have nogle 2.5" ide på lager, men nogle enkelte sata diske. |
|
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |