|
3 beo4 som ikke forstyrrer hinandens signal |
Besvar |
Forfatter | |
masterlink
Bruger Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 18:53 |
Kære forum
Jeg har et beosound og 2 linkprodukter. Dertil har jeg købt en beo4 remote til hver. De er placeret i en lejlighed, derfor er de i tre rum på stribe og vil kunne forstyrre hinanden signaler. Hvordan er det man linker en fjernbetjening til en bestemt modtager? Man kan gå ind i fjernbetjeningen og vælge option og l.opt, men det lader ikke til den godtager det. Når fjernbetjeningerne er sat op, så skal man vel også lave et setup i hvert linkprodukt?
Redigeret af masterlink - 23-Oktober-2015 kl. 18:53 |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ændrer option, så du bruger Beo4 som linkrums-Remote, så vil du skulle trykke link foran dine kommandoer.
Du kan hos din Bang & Olufsen forhandler få små plastikkapper, som du sætter over spidsen på Beo4, så bliver den retningsbestemt og udstråler mindre... M.v.h. |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et luksus problem
Kunne desværre ikke dy mig og tager hatten af for dem som vælge at udstyre hjemmet med B&O
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Link? Det forstår jeg ikke. Der er ikke nogen link-knap - eller skal den ligges ind under list?
Og hvad så med min remote til Beosound, den vil jo stadig forstyrre linkrummene.
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Og tak for rosen Cyberguyen :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |