recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 center som front setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 center som front setup

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 13:01
Herhjemme har 3 børn overlevet skiftende højttalersystemer, forstærkere osv. Jeg har endda lært dem alle at de ikke skal skrue på forstærkeren - det kan man godt gøre med kærlig opdragelse og ved at bortlede opmærksomheden :)

Til gengæld har begge de store fået adskillige buler, flænger, blå øjne og kæmpe hudafskrabninger på alt det man normalt kalder "legetøj". Den mindste har slået en flig af sin ene fortand, det nåede han inden fortænderne var kommet ordentligt ud og havde da han var ca. 1½ år en dille med at kravle op i vindueskarmen for at kigge ud på vejen :D

Så... rolig nu. De lærer at færdes i et "farligt" miljø.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Paphøjttaler?

Nej, kostoptimeret.

Klaus

Netop! Paphøjttaler....

M.v.h.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Herhjemme har 3 børn overlevet skiftende højttalersystemer, forstærkere osv. Jeg har endda lært dem alle at de ikke skal skrue på forstærkeren - det kan man godt gøre med kærlig opdragelse og ved at bortlede opmærksomheden :)

Til gengæld har begge de store fået adskillige buler, flænger, blå øjne og kæmpe hudafskrabninger på alt det man normalt kalder "legetøj". Den mindste har slået en flig af sin ene fortand, det nåede han inden fortænderne var kommet ordentligt ud og havde da han var ca. 1½ år en dille med at kravle op i vindueskarmen for at kigge ud på vejen :D

Så... rolig nu. De lærer at færdes i et "farligt" miljø.

Meget appropos - Efter julefrokost her i juledagene har højtaleren fået endnu en tur. Denne gang i mit møbel, som desværre fik sig et godt hak. 

Det drejer sig ikke alene om at mine børn skal lære at færdes i et farligt miljø (Når det er sagt ser jeg nu ikke højtalere være i den kategori).
Så kunne vi ikke lade den ligge snart:) (Er pædagog og syntes da mine børn og andres for den sags skyld skal have sine skrammer)
Det drejer sig ligeså meget om gulvet, møblet, hunde og børnene selvfølgelig..

Så jeg tror jeg vil forsøge mig med en flise, med plugs, for at flytte tyngdepunktet i bunden af højtaleren. Der er Zensor´eren sgu mærkelig, den har reelt ikke noget punkt, så den står lidt som en søjle blot.

Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

(Er pædagog og syntes da mine børn og andres for den sags skyld...........)

Det kunne du jo bare have sagt fra starten af, så viste vi hvad vi var oppe imod :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

<span style="line-height: 1.4;">(Er pædagog og syntes da mine børn og andres for den sags skyld...........)
</span>

Det kunne du jo bare have sagt fra starten af, så viste vi hvad vi var oppe imod :)

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu