|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Ja kom lige selv til at bestille 5 film og bruge det 3 +2tilbud.. kursen på pund her her til aften i nærheden af 8, men stiger nok igen. |
||||||||||||||||||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|||||||||||||||||||
The Dark Knight er i tykt cover, med mindre i snakker om US udgaven ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Jeg kan se at priserne tillægges 8,7%. Eksempelvis står Goodfellas til 17,58 men ved "Dispatch" er den 19,11. Hvor kommer det fra? Oven i det kommer så 25% moms + levering. Man skal vist også være opmærksom på at det bedre kan betale sig med flere ordrer hvis man eksempelvis køber film med stor prisforskel. Eksempel 3 film til 17 pr. stk. og 3 film til 10 pr. stk. bør købes af 2 omgange. Ellers er rabatten vist kun 20! |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Priserne fratrækkes UK tax og tillægges DK moms, dertil kommer shipping. Det skulle stadig være fordelagtige priser. Men nu kommer der også en masse titler hos movee.dk til en billig penge. Check it out
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Priserne som de står på hjemmesiden ser ud til at være uden UK tax men så lægges der først 8,7% oven i og så senere 25% dansk moms og fragt. Er der ingen der ved (eller har undret sig over) hvad de 8,7% skyldes? Men ja der er flere gode tilbud bare ikke helt så gode når alt lægges til
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
17,5% (UK moms) / 2 = ca. 8,7% men mon dog det er svaret. Er der ingen der ved noget - det virker da ellers lidt "Ryan Air-gebyr-agtigt"! |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Jeg har "kun" fået lagt 25% moms på de seneste forsendelser.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Er du sikker på at du var opmærksom på prisen før og efter? Man kan nemlig ikke se de 8,7% som et tillæg. Alle priserne er blot magiske 8,7% højere når jeg kommer frem til "Dispatch" og frem. Efterfølgende kommer så dansk moms og fragt. Man betaler altså også 25% moms af de de 8,7%. Jeg har ikke været i stand til at undgå den højere pris. Er der ikke mange der køber hos Amazon.co.uk? Kan I ikke bare lave en prøve? I behøver jo ikke at gennemføre købet. Hold øje med prisen på hjemmesiden og den pris du skal give når du når frem til "Dispatch" (det er før dansk moms og fragt). Men altså priserne på hjemmesiden skal tillægges ca. 36% + fragt. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||||||||||||||||||
sådan ser goodfellas ud for mig, lige inden betaling.
|
||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Det er da simpelthen for spøjst for kan ikke finde den billige end 17,58 og det er så før de 8,7% (19,11). Er det en gammel eller ny bestilling? Er filmen ny? Se ellers mit link eller Kampus oprindelige link ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Det er en bestillig fra i aften. Filmen er gammel, jeg har haft den længe. |
||||||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
Nu lavede jeg så lige en ny test: Goodfellas [Blu-ray] [1990] - Joe Pesci The Patriot [Blu-ray] [2000] - Mel Gibson Tears Of The Sun [Blu-ray] [2003] - Bruce Willis
Hvordan man så kan få dem (Items) til at give 33,69 |
||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |