|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 18-November-2007 kl. 13:52 |
Håber der er hjælp at hente. Jeg har søgt på DVB viewers forum uden held.
Problem nr 1: på mine canal+ kanaler har jeg en meget lille tekst og selv om jeg vælger teletekst 599 hjælper det ikke. Har også været inde i indstillingerne under undertekst men heller ikke dette hjalp. Problem 2: Kan programmet ikke starte op så snart media centret tændes. Problem 3: Nogle gange når jeg ser canal+ comedy, kan jeg vælge lydspor som swe, nor, fin og dan. Hvis jeg vælger dansk er der ingen lyd. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
1: Indstillinger -> Undertekster -> i øverste rubrik Undertekster klik på Font -> her kan du vælge størrelse og typografi for teletekst undertekster. 2: Burde kunne lade sig gøre, men kan ikke lige finde hvordan 3: Pas, ingen bud Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Takker for hjælpen. Det virkede fint med teksten.
Jeg har også fået det til at starte op med windows, så nu er det kun det sidste. Ved du om man kan sætte pcén i dvale eller standby hvor den så kan starte op når den skal optage noget man har kodet eller kan man ikke i den forstand kode en fremtidig optagelse med mindre computeren står tændt. |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Vedr. 3: Har du prøvet at skifte audio codec?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja uden held.
Hvad mener du om det sidste jeg har skrevet |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Måske kan DVBViewer Rec.Service 1.3.4 beta være svaret? Har ikke prøvet den selv? Kan hentes på www.dvbviewer.com/members |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Recording service virker fortrinligt, men jeg har visse problemer med at optage fra mit SAT kort (technotrend S2-3200). Det er dog kun frav DVB-S der er problemer. Ved DVB-T (Hauppauge 1300) virker det altid Du skal bare vide at det er rimeligt langhåret at installere Recoding Service hvis du har Vista. Det er virkelig krævende med hensyn til rettigheder. Fik det først til at insallere efter at jeg kørte en commando prompt som systemadministrator, og derefter intastede de kommandoer der står i batchfilen (instalsvc.bat) |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. det ser ud til at kunne virke. prøver lige en af de nærmeste dage. er det muligt med en vejledning/opsætning til den.
Ved du/I hvad der styrer dvalen/st.by på pcén. Min vil ikke gå i st.by eller dvale uden den selv starter op. |
|
![]() |
|
![]() |
har prøvet det. det vil dog sige at jeg fandt Task manager til DVB viewer istedet og det ser ud til at fungere på samme måde hvor man ved en planlagt opgave kan vælge hvornår pcén skal tænde inden optagelse og hvornår den skal slukke efter optagelsen
Jeg har dog et andet problem. Efter nøje og besvær er det langt om længe lykkedes at få pcén til at gå på standby, men problemet ligger i at når jeg vækker den, så kommer TVét ikke med, således at jeg ikke kan se noget. Jeg kører med gammeldags TV endnu og Svhs kabel til billed. Har i nogle bud |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Husker du at tænde TV'et før du vækker PC'en fra standby? (Og ikke efter).
Redigeret af pfugl - 21-November-2007 kl. 09:35 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja TVét er tændt da jeg er ved at afprøve det, således at jeg er fast på kanalen.
Er der noget som skal slåes til eller fra inde ved grafikkortet, da det jo ikke er DVi eller VGA der køres. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der samtidig nogen som ved hvordan jeg får min EPG til at være tilpasset den aktuelle tid. Datoen og tiden er korrekt, men når jeg vælger EPG så står optagelser ikke på de rigtige tidspunkter, som er forskudt mere end 8 timer. Samtidig kan jeg kun se 3 kanaler som har EPG. DR1 TV2 og DR2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |