|
3 røde ringe xbox360 = død? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 09:07 |
Hej,
kan det betale sig at forsøge at reparere en xbox360 med de famøse 3 røde ringe? Kan ikke lige hitte ud af om det ikke vil være bedre at købe en ny her til jule-salget? Antager der kommer nogle gode "value" pakker? Suk!
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er den?
Microsoft har 3 års garanti på den fejl. Du kan tjekke om garantien stadig dækker ved at taste serienummeret ind inde på xbox.com mener jeg nok. De har ganske fin service i forhold til at de betaler fragten, så man skal bare have den afleveret til UPS.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
den er ca. 5 år, så langt over de 3 år desværre!
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Så er det nok tvivlsomt om det kan betale sig at begynde og reparere på den. Altså der er nogle gør det selv løsninger rundt omkring på nettet, men de er i bedste fald midlertidige.
Skal så lige holdes in mente at jeg ikke kender priser på reperationer, eller mulighederne for den slags :) Som du selv siger, mon ikke der kommer nogle bundles her op til jul der er værd at se på :)
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Tricket med at varme den op virker som regel, men den holder ikke evigt derefter, alt fra 1 uge til ½ år måske lidt længere. Du kan genbruge din harddisk og så købe 4Gb udgaven hvis du falder over et billigt tilbud på den.
|
|
![]() |
|
Varme op? Nogle guides, hite til det?
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Jeg reparerede min gamle xbox med dette kit:
Det fungerede fint i 1-2 års tid, hvor så det kom igen og jeg købte en 'ny' brugt Xbox i stedet :)
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Ok, fandt denne guide -- >
http://www.se7ensins.com/forums/threads/how-to-permanently-fix-the-3-red-lights-rrod-by-scar.41458/
Ligner meget det kit fra mm-konsol, men 200 kr for nogle skruer....de er ikke ekde af det :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |