|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Jeg har kigget på denne model
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/TXP50C10Y/panasonic-50-plasma-tv og http://tapeconnection.dk/Billede.aspx?id_category=60&product_number=5060221 men hvad er forskellen på TXP50C10Y og TXP37X10Y og hvorfor er en 50" næsten lige så billiget som en 37" er det et kampange tilbud eller er 50" bare dårlige end 37". Ved 50" skriver de IKKE fuld HD, men HD ready? |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Det er fordi C modellen er liiige et niveau under X modellen, men det er stadigvæk et ganske fint tv, som jeg vil mene du sagtens kan købe.
Godt at se at du lige er gået 18" op på et par timer ![]() ![]() Grunden til der ikke står full hd er fordi den ikke er fuld hd, men det har du heller ikke behov for medmindre du sidder 1- 1,5 meter fra skærmen. Redigeret af Strange - 11-Januar-2010 kl. 13:34 |
||
![]() |
||
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Må dog lige hjem og måle,, synes godt nok at 50" lyder af meget. Hvis nu jeg gerne vil se dr 1 HD,(som er en gratis kanal, som man betale for hos stofa????), vil jeg så ikke få det flotte billede, når det kun er HD ready, istedet for Full HD.? Jeg ved godt det er newbie spørgsmål, men jeg glad fordi i gider bruge tid på mig. ![]() |
||
![]() |
||
palle22 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Slår det Toshiba TV der bliver linket til 5404H, 5604H og 7404H fra Philips hvad angår billedkvalitet? Og hvordan er det, sammenlignet med Sony W5500?
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Jeg synes klart at Toshibaen slår i al fald Philips 500 serien, de andre har jeg ikke kigget på må jeg indrømme. Tror dog at Sony'en er bedre.
Redigeret af Strange - 11-Januar-2010 kl. 14:33 |
||
![]() |
||
palle22 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Ok Strange... Sony modellen koster jo så også tæt på 5.000,- stadigvæk... kunne være man skulle prøve at få de gamle til at investere i det
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Palle, hvis det er som primært tv synes jeg helt klart de skulle bruge pengene på et panasonic plasma tv....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Strange: Jeg har selv et p37X10Y, men de har MAX plads til et 32" TV... og de vil helst ikke over de 4.000,- De har sat mig på en nærmest umulig opgave :-)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der nogle regler for hvordan sådan en bandit skal fragtes,,, må det ligge ned.?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Palle, så ville jeg tage et kig på Toshibaen der efter min hukommelse normalt koster mellem 4500 og 5000 kr. Men den fås som sagt til de der 3000 kr. lige nu i Computercity.
den myos, du må UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER lægge plamaskærmen ned under transporten da risikoen for at glaspladen flækker er ret stor, og det ville jo være ærgerligt. Betal derfor hellere det ekstra og få den fragtet stående som det er meningen. Det er noget andet med en lcd skærm, den må gerne ligge ned, da der her ikke er tale om glas. Redigeret af Strange - 11-Januar-2010 kl. 18:52 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
DR HD sender i 720p, det bliver fuldt udnyttet af et HD ready. Full HD er 1080, og det kan kun udnyttes med blu-ray. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg var hjemme op måle i går. Væg til væg er der 4 meter, så det burde vel være nok til en 50".? Ang. fragt så umiddelbart må jeg enten tage til Holbæk i en lånt bil, eller også bestille den over el-giganten's webshop, sjovt nok stod der ud for "fragt" 0 kr. Ved ikke lige hvordan det skal tolkes. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |