|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer ![]() Så kan det heller ikke gøres meget billiger. Så hvis der ikke er nogle der har nogle indvindinger, så er det tv solg. ![]() Hvordan er el-giganget bytte/reparation politik, nogle +/- |
||
![]() |
||
Wheels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Jeg ved godt, jeg går imod trenden herinde, men overvej evt. størrelsen en ekstra gang.
Ét er, at der er plads til 50" i stuen, og at 3 meter er nok afstand til en 50". Noget andet er, at et 50" tv jo altså fylder en del i rummet og afhængig af rumstørrelse og indretning kan komme til at se voldsomt ud. Derudover nævnte du en se-afstand på ned til 2 meter, og så er 50" måske lige i overkanten - det er i hvert fald en seriøs opgradering fra 19"
![]() Hvis jeg var dig, ville jeg lige tage en tur forbi butikken (eller en anden tv-forretning for så vidt) og se de forskellige skærmstørrelser an fra den afstand, du har hjemme i stuen, og så tage en beslutning derudfra.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Har reklameret der 2-3 gange uden problemer - den ene gang var en DVD brænder som efter 14 dage ikke kunne åbne skuffen - en medarbejder tog den ud bagved og teste, og kom tilbage med en ny brænder til mig.
Den anden gang var et phillips-skod-surround anlæg det døde efter 1 år og 11 måneder, efter ca. 14 dage blev jeg ringet op, at den model ikke blev lavet mere, men jeg kunne komme op og få et tilsvarende anlæg eller jeg kunne købe noget helt 3. for det beløb som jeg oprindeligt gav for anlægget.
Mener der har været en ting mere, men kan ikke lige huske hvad..alt i alt har jeg dog kun gode oplevelser med deres håndtering af reklamationer.
|
||
![]() |
||
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
|
Jeg har målt rummet der er 4m fra væg til væg. Hvis tv'et hænger eller stå op ad væggen, plus der er en sofa helt op ad den modsatte væg, så er det måske 3.2 til 3.5 fra øjne til tv. http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1184685511 I følge denne her skulle det være ok? |
||
![]() |
||
Wheels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
![]() Du efterspurgte indvendinger, så jeg syntes, jeg ville gøre opmærksom på, at selvom størrelsen er passende i teorien, så kan der være individuelle forhold, der gør, at en anden størrelse fungerer bedre i praksis for den enkelte.
Personligt ville jeg - hvis jeg var i tvivl om størrelsen - kigge på de pågældende størrelser fra den konkrete afstand, inden jeg købte et tv. Det ville være surt, hvis jeg endte med at købe et tv, og så bagefter ærgre mig over, at det var for småt eller for stort ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har været ude og kigge på den i forretningen, den ser super ud, størrelsen ser ud til at passer fint,, ikke for stor.
Han var så flink at han oven i købet viste mig deres antenne kanaler,, eller parabol som han sagde. Tilbudet kører til på lørdag, mente han. |
||
![]() |
||
![]() |
|
så er tv sat op og kanalerne er fundet.
Men jeg undre mig lidt over at nogle af kanalerne står virkelig dårligt, tv zulu, tv2 film, t3+ etc. Jeg har stofa, men ikke zaptor. Kanalerne var fine på mit gamle crt tv.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Og det er de digitale versioner af kanalerne, du ser? Selv med de digitale versioner skal du nok ikke forvente at amerikanske serier i 4:3 på Zulu ser godt ud, når de bliver vist på et 50" ![]() |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
Det var så også 18" mindre =) Jeg sidder lige under 3 meter fra mit TV, og det meste står ret godt - Så mon ikke det er et spg. om indstillinger. |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
![]() |
|
nej det er faktisk kun de analog der er dårlige, med sne og støj.
Ser dr HD lige....WOW sikkert et billede :-) Kan man ikke sætte de digital kanaler og de analoge i række følge, så når man zapper så skal man ikke skifte fra DVB til analog, midt i den dyre bare zappe tid.? hvordan opgrader man fireware på et tv der ikke er på nettet.?
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Du er ikke så heldig, at du er tilsluttet via en af de antenneforeninger, der tilbyder fri digital-tv? I så fald har du næppe behov for analoge kanaler.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |