|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Næstved antenne forening
så vidt jeg kan søge mig frem til, er der kun en håndfuld gratis digital kanaler. Dr hd, wild hd, dr1, tv2 og en par stykker til. resten er analog.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Nej du er vist ikke blandt de heldige. En liste over antenneforeninger, der har fri digital-tv fra Stofa kan ses på http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=368
Men mon ikke det kommer på et tidspunkt. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
den myos ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Ja, men som jeg har læst et sted på nettet, skulle næstved være lige om hjørnet. Men undre mig stadig om det meget dårlig signal jeg få på analog signalerne. Sne, støj og på nogle kanaler er der skygger. har bare brugt de indstillinger som tv selv fandt, så jeg skal måske selv rode med det noget mere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |