|
30-pin Airplay adapter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anlith ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2014 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2014 kl. 23:17 |
Apple ændrede, for snart et godt stykke tid siden, deres 30-pin connector til lightning. Det har gjort min 30-pin Bose Sounddock lidt mindre brugbar, og jeg er derfor på udkig efter en adapter, som kan hjælpe på dette problem. I den forbindelse faldt jeg over en adapter, som kunne lave Airplay, i stedet for at jeg skal have en omformer, som gør at telefonen er låst til docken. Jeg kan dog ikke helt gennemskue om lydkvaliteten forbliver god ved brug af en Airplay adapter, og så synes jeg også at producenterne har fået skruet prisen alt for højt i vejret. Derfor vil jeg høre om der er nogle som evt. har erfaring med Airplay adaptere eller kan anbefale et bestemt mærke?
Jeg har kigget lidt på amazon hvor jeg bl.a. har fundet LAYEN's Airplay reciever, Dolry HiFi stone og TECEVO XStream
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke AirPlay men Bluetooth - til gengæld er den ok billig. (Dog er jeg ikke sikker på om, den virker med andet end Tangent). Den vil dig sansynligvis tilføre lidt "sus" i stille passager, se her:
http://issuu.com/sinneru/docs/sommerhjem-stor?e=8952137/7975737 |
|
![]() |
|
anlith ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2014 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
Umiddelbart vil jeg helst undgå bluetooth da det forringer lydkvaliteten.
Kan det passe at der er noget i vejen med det link du lagde op? Jeg kommer ind på en boligside
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Nej, linket er godt nok, kig på sidste side...
Tilbage til airplay, så synes jeg ikke, at mine Airport Express's forringer lydkvaliteten, men hvis de gjorde så pyt - "convenience is king!!!" :-) |
|
![]() |
|
Ligepræcis! Det er derfor jeg gerne vil have en Airplay adapter siddende i min Bose
![]() |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Hvad med denne:
Har ikke selv erfaringer med denne, men opfylder vis formålet. Jens
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg vil også holde mig langt væk fra Bluetooth. Lydkvaliteten er lige et hak dårligere og rækkevidden stinker. Bruger selv bluetooth til min gettoblaster og her skal kilden være inden for 3 meter for at undgå udfald.
Jeg ville egentlig have foreslået en airport Express via aux indgangen, men kan godt se det smarte i at den får strøm fra docken. Desuden sparer du også en ledningen.
Umiddelbart tror jeg ikke der den store forskel i lydkvalitet på dem der er nævnt i tråden.
|
|
![]() |
|
Jeg tror umiddelbart at jeg vil gå efter den billigste af de fire og så prøve det af. Det bare ærgerligt at det skal være så dyrt for en lille adapter, men man kan åbenbart tillade sig at tage meget for sine ting når de passer til Apple produkter. Mange tak for input
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |