|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
esbenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 20-September-2007 kl. 17:00 |
Jeg er meget tæt på at gå ud og købe et Sony 32D3000 til 10.000 kr. i Tape Connection. Primær grund til at købe netop dette: gode anmeldelser, Sony, DVB-C tuner, udseende. Vil dog lige høre, om der kan anbefales nogle alternativer, evt. til en lavere pris, da jeg er kommet i tvivl om 10.000 er for meget for et 32" Krav: Nogen forslag? Næsten alt jeg har været ude at se er i skinnende sort plast og så er min bedre halvdel stået af. DVB-C tuneren er et meget stort plus så vi slipper for en ekstra boks+fjernbetjening. D3000 har desuden fået ros for at være god til at vise tv. |
|
![]() |
|
esbenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Glemte næsten det vigtigste: Så vidt jeg har forstået udgår D3000 og erstattes af D3500. Jeg ved dog ikke om denne kommer i 32". D3000 har ikke fuld HD, til gengæld 100hz. D3500 får fuld HD men til gengæld kun 50hz. Jeg har i bla. hifi-klubben fået at vide at fuld HD er spildt på et 32", medens 100hz til gengæld gør en stor forskel. Er D3500 så ikke et skrift tilbage ift. D3000, i hvert fald som 32"? |
|
![]() |
|
CreativeS ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Esbenm Jeg har kigget lidt på Sharp Aquos 37" 37XD1E det ser nemlig heller ikke blank sort ud.? = pænt http://www.geco.dk/product.asp?product=859&sub=2&pag e=1 Ved desværre bare ikke hvor godt tv´et egentlig er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |