|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2821 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 13:29 |
|
Skal bruge et 32" TV til en gave - følgende er ufravigelige krav:
Pris: Max. 4.000kr max 32" - der er (og bliver) fysisk ikke plads til mere DVB-C skal virke med Yousee (uden kort) og det er 200% nødvendigt at man selv kan bestemme rækkefølgen på kanalerne. Jeg har ingen erfaring med TV i den størrelse, og står man i butikkerne og kigger er det svært/umuligt at få et reelt indtryk af billedkvaliteten. Er der nogen nævneværdig forskel på TV i den størrelse/prisklasse - Eller er det nærmest hip som hap? Brugeren af tv'et er nok ikke overdrevent kritisk, tv'et skal kun bruges til...ja TV ikke DVD eller noget andet. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja denne her er nok det bedste i prisklassen:
Redigeret af Kampus - 11-Oktober-2010 kl. 15:22 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2821 |
![]() |
|
Takker, Sony bliver det dog ikke, burde jeg også have nævnt i mit indlæg
![]() ![]() Redigeret af Kasper_J - 12-Oktober-2010 kl. 08:02 |
||
![]() |
||
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
HUSK i al fald ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG at købe et Toshiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Fordi den absolut ringeste behandling jeg nogensinde har fået, var ved en reperation igennem Sony Center, og jeg ønsker ikke et produkt der potentielt serviceres der (Købte også først min PS3 da jeg fandt ud af at det var Nordisk Film der håndterede dem ![]() |
||
![]() |
||
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
fooaxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-August-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Hvad med det her:http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/163562/Philips-32PFL5605H.html
Her er lige en test:http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1279023009
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hmm ja det må da vist undersøges nærmere:) - ser også ud til at være en overskuelig fjernbetjening...kunne godt være en mulighed, mange tak:)
|
||
![]() |
||
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|
Jeg ledte også efter et 32" tv i nogen tid og endte med et Samsung LE32C535 som jeg er ovenud tilfreds med.. virkelig god fjernbetjening og mange funktioner... Kender ikke så mange andre, men synes der er et genialt tv til de 2999 jeg gav. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |