|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Ja, der står et i Århus.
Vi arbejder på prisen, men jeg vil helst vente med at melde noget ud til detaljerne er på plads /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
De laver vist kun det TV i 32" lige nu. Men jeg håber der kommer et 37" senere også. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Jeg hopper stadig... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13104& PN=1&TPN=100 Jeg vil gerne understrege at jeg ikke har skrevet dén tråd på grund af Toshiba'en, det er et indlæg jeg har gået og brygget på længe - men resultatet er ret overraskende, når man tænker på Toshiba'ens pris. Jeg har ikke rigtigt haft lejlighed til at kigge så meget på tuneres kvalitet endnu, men på HDTV er den (og iøvrigt også Panasonic LX60) voldsomt imponerende, vel at mærke uden at tænke specielt på prisen. Samsung køberne bliver nok kede af at jeg siger det, men på HDTV og DVD er et R72 ingen konkurrent til Toshiba'en. Bedre kontrast, også fra skæve synsvinkler, og et tydeligt skarpere og mere detaljeret billede. |
|||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||
![]() |
|||
moller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
||
Toshiba'en findes nu også i en 37" og 42" version: http://www.toshiba.de/consumer/ også set på compumail.dk Redigeret af moller - 26-Juni-2006 kl. 22:58 |
|||
![]() |
|||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
Tak for info! Så må jeg jo se om jeg kan få tid til at se på det en dag jeg alligevel er i nærheden af Århus (bor i Aalborg, men er jævnligt i randers). /Skipper |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Lars: Hvad er tanken for at lade 37" Toshiba indgå i et fælleskøb? ... Så vidt jeg kan se er det henholdsvis 9000 og 11000 for de 2 skærme, så måske kunne man lave et interessant fælleskøb på begge? Casper |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() |
||
Hej, Jeg sidder også spændt og venter på nyt ang fælleskøb. Fandt først denne model den anden dag. Er det kun mig der er interessereti at få modellen med DVB.? ( 37WLG66P ) Er der forresten nogen der ved hvordan denne fungere når der bliver koblet en pc på. Enten via vga eller hdmi.? Heino Redigeret af hsj.dk - 27-Juni-2006 kl. 09:01 |
|||
![]() |
|||
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
||
Hej Jeg læste lidt brugerarfaringer på en side i stil med edbpriser, her er en del af et citat: "Die native Auflösung im PC-Modus 1360x768 ist schon klasse" Den køre altså 1360*768, jeg regner stærkt med at det er vga, da vga porten som regel beregnes som PC-indgang iht. produktblad. /Skipper |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Lyder rigtigt spændende faktisk Selv jeg hardcore CRT fan (der tidligere har udtalt ikke at ville have fladskærm før pris/kvalitet forhold var bedre), overvejer om jeg skal springe på sådan et fælleskøb. Hvis prisen er nede i det leje der nævnes her og eksperterne syntes kvaliteten alligevel er rimelig, kunne jeg bruge den som en "entry model" i et par år og se hvad der så dukkede op til den tid. Redigeret af spawn - 27-Juni-2006 kl. 10:11 |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
![]() |
||
Det er også dette jeg vil bruge den til. Ville gerne have en af de nye philips der kommer, men prismæssigt er de efter min mening alt for høje. |
|||
![]() |
|||
Nicolai20 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Nej du er absolut ikke den eneste der gerne vil have dvb-T Det kunne være et spændende fælleskøb. (hvis den understøtter dvb-subtitles) |
|||
![]() |
|||
emaguina ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Jeg er også ude efter den med DVB-T og i 37", 37WLG66p. Den har også en analog tuner samtidigt og 2 HDMI indgange |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |