recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CasperOlsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" fladskærm
    Sendt: 26-November-2009 kl. 22:22
Jeg søger en god 32" fladskærm som skal bruges til at kigge tv/dvd og spille lidt playstation - Prisen må ikke komme over 4100 kr - da jeg ikke ønsker at bruge flere penge på det. Fjernsynet skal selvfølgelig leve op til det nye Tv-signal. Håber på mange forslag! Smile
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 22:59
Et godt bud er Samsung LE32B535 http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=511757

Fornuftigt Tv og fornuftig pris. Har mange fine egenskaber, og eftersigende er der en firmware-update som tilføjer sorteringen af de digitale kanaler.

Til top
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 23:15
Har selv købt 32" - kiggede på nogle Samsung, men var generelt ikke imponeret over disse. Endte med at få et Toshiba til en fordelagtig pris (RIGTIG godt tilbud på daværende tidspunkt i El-elefanten...).

http://www.pricerunner.dk/pl/2-1222938/TV/Toshiba-Regza-32AV635DB-Sammenlign-Priser

Det er nu kommet ned i et fornuftigt leje. Dog vil jeg mene at du kan presse prisen i Elgiganten længere ned, hvis du altså ikke er bleg for at prutte med dem.

Jeg bruger det til at se film, sport og spille ps3 på... jeg havde tidligere et sony w4000. Jeg synes Toshibaen er bedre!

Oprindeligt skrevet af CasperOlsen CasperOlsen skrev:

Jeg søger en god 32" fladskærm som skal bruges til at kigge tv/dvd og spille lidt playstation - Prisen må ikke komme over 4100 kr - da jeg ikke ønsker at bruge flere penge på det. Fjernsynet skal selvfølgelig leve op til det nye Tv-signal. Håber på mange forslag! Smile
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 23:25
Det er meget svært at danne sig et korrekt indtryk i butikkerne. Toshiba er dog også kendt for at lave fornuftige tv til billige penge, så det kunne selvfølgelig være en mulighed, men personligt ville jeg stadigvæk vælge Samsung, ud fra design, producentgaranti og kvalitet. Et lidt mere sikkert valg.

Redigeret af vasif - 26-November-2009 kl. 23:27
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 00:04
Computercity sælger ovenstående Toshiba til 2999 til og med søndag.

Mvh. Jacob
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 08:15
Producentgaranti? Man er vel ligeså sikker om man vælger Toshiba eller Samsung?

Redigeret af Strange - 27-November-2009 kl. 08:15
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Producentgaranti? Man er vel ligeså sikker om man vælger Toshiba eller Samsung?

I forhold til din reklamationsret ja, men en garanti er noget ekstra der tilbydes, som rækker ud over købeloven - eksempelvis en garanti mod pixelfejl.
Til top
tankpasser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 08:37
Lige et ekstra indspark.

Hvis du går efter Toshibaen, så husk at det skal være den danske model DN. Den har DVB-T og DVB-C inkl MPEG4.

Der hvor jeg synes Toshibaen er ekstra god er lyden. Så hvis du ikke sender lyden igennem et anlæg alligevel, kan du få en mærkbart bedre lyd med dette TV kontra Samsung. Baseret på mine oplevelser hos familie og venner med Samsung.

Designmæssigt er det jo en smagssag, som jeg ikke kan udtale mig om på dine vegne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu